منتخبان مردم به تقویت زیرساخت‌های ورزشی کمک کنند

باجیوند افزود: شاخص های جامعه ورزشکاران این است که نمایندگان منتخب آنها حتما در میان مردم باشد و توجه به تقویت زیرساخت‌های ورزشی و حمایت از ورزشکاران مدال آور را در اولویت برنامه های خود قرار دهند. 

وی اظهارداشت: در ورزش استان ظرفیت های زیادی داریم که باید با کمک نمایندگان شکوفا شود و امیدواریم نمایندگان پس از گرفتن رأی هرگز مردم و مطالبات آنها را فراموش نکنند و به تعهدات خود پایبند باشند. 

باجیوند تصریح کرد: امیدواریم با حضور نمایندگانی دلسوز و متخصص و پاکدست شاهد خروج جامعه از مشکلات کنونی باشیم. 

انتهای پیام



منبع

وی افزود: در شرایطی که دشمنان درصدد ناامید کردن مردم هستند تا مشارکت کمتر شود اما مردم نشان دادند همچنان پای نظام هستند و در بزنگاههای تاریخی مانند انتخابات وارد صحنه شده و دشمن را نا امید می کنند و امروز هم دیدید که این حضور پر رنگ و قابل توجه است. 

رئیس هیئت فوتبال استان قزوین یادآورشد: امروز ورزشکاران و مدال آوران در یک حرکت ابتکاری به همراه استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان در شعبه اخذ رای شماره ۱۹۳ در دبیرستان استعدادهای درخشان حضور یافته و رأی خود را به صندوق انداختند تا مجلسی کارآمد و قوی شکل بگیرد. 

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ حسین باجیوند رئیس هیئت فوتبال استان قزوین که بهمراه استاندار و جمعی از ورزشکاران مدال آور در دبیرستان استعدادهای درخشان رأی خود را به صندوق انداخت در گفتگو با خبرنگار برنا اظهارداشت: امروز همه ورزشکاران در کنار سایر گروههای جامعه احساس تکلیف کرده و به میدان آمدند تا نشان دهند در تعیین سرنوشت خود حساس هستند و مسئولیت پذیرند. 

بخوانید:  اجرای مرحله جدید طرح قم در مسیر تحول

منتخبان مردم به تقویت زیرساخت‌های ورزشی کمک کنند

منتخبان مردم به تقویت زیرساخت‌های ورزشی کمک کنند