مهمترین رسالت وکلا احقاق حقوق عامه بر اساس عدالت محوری است

در پایان ۲۹ کارآموز که به دریافت مجوز وکالت پایه یک نائل آمدند مراسم تحلیف را بجای آوردند.

ادیب زاده افزود: از کانون وکلا فاصله نگیرید و با تکریم آنها را نیز همکار خود بدانید و با عزم جدی برای خدمت به مردم گام بردارید

وی بیان کرد: یکی از اهداف تاسیس مرکز وکلا احقاق حقوق عامه بوده و این کار از مسیر  تربیت وکیل محقق می شود.

در ادامه از سایت الکترونیک معاضدت قضایی مرکز وکلای دادگستری قزوین رونمایی شد.

ادیب زاده تصریح کرد: اگر بتوانیم باری از دوش مردم برداریم باید خرسند باشیم لذا تاکید می کنیم وقتی پروانه وکالت گرفتید رفتارتان در خانواده و جامعه تغییر نکند و غرور خود را در برابر مردم بشکنید و تواضع داشته باشید تا عزت شما حفظ شود.


آیا این خبر مفید بود؟

انتهای پیام





این وکیل افزود: مراقب باشید حق الزحمه ای که از موکل خود می گیرید در مسیر درست هزینه شود و دنبال لقمه حلال و خرج کردن در مسیر حلال باشید تا عاقبت بخیر شوید.

یوسف رضا ادیب زاده در این مراسم گفت: ریاست مرکز وکلای قوه قضاییه در تعالی مرکز وکلا تلاش می کنند تا خدمت رسانی به مردم در عرصه حقوقی هموار شود.

photo_2023-05-08_01-30-45

ادیب زاده اضافه کرد: شغل شما مهم است و باید از  انتقام جویی دوری کرده و منافع شخصی را در کار دخالت ندهید و همواره حرفه ای رفتار کنید و با قاضی ارتباط نزدیک داشته باشید و در تصمیم گیری عادلانه به وی کمک‌ کنید و وکالت را فقط یک شغل برای کسب درآمد ندانید بلکه آن را مسیری برای خدمت و احقاق حق و عدالت تلقی کنید. 

بخوانید:  ۲ هزار و ۷۱۳ پرونده متقاضیان مسکن روستایی ایلام به بانک‌ها ارسال شد

وی یادآورشد: به موکل خود اهمیت دهید و با احترام با آنها برخورد کنید و در مسیر عدالت گام بردارید و همواره وجدان و شرف و تعهد خود را در کار وکالت مورد توجه قرار دهید و مراقب باشید با کارتان بدبینی ایجاد نکنید.

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا از قزوین؛ آئین تحلیف و اعطای پروانه وکالت پایه یک مرکز کانون وکلای قوه قضاییه استان قزوین ویژه کارآموزان سال ۹۸ یکشنبه شب در تالار ایرانیان برگزار شد.

photo_2023-05-08_01-31-22

معاون مرکز وکلای قوه قضائیه تصریح کرد: وقتی سوگند یاد می کنید که قانون رعایت شود حتما آن را جدی بگیرید و مراقب باشید هرگز اختلافات و سلایق شخصی را وارد وکالت نکنید و به روز باشید و مطالعه و دانش افزایی را جدی بگیرید تا وکیلی توانمند شوید.

photo_2023-05-08_01-31-54

در این مراسم که یوسف رضا ادیب زاده معاون مرکز وکلای قوه قضائیه، حجت الاسلام مظفری معاون دادگستری استان، محمد نویسنده رئیس مرکز وکلای استان نیز حضور داشتند ۲۹ نفر از کارآموزانی که موفق به اخذ پروانه وکالت پایه یک شده اند مراسم تحلیف را بجای آوردند.

photo_2023-05-08_01-31-28

ادیب زاده گفت: به وکالت افتخار کنید اما به کسی فخر نفروشید و با دانش، مهارت و علم خود از مردم و حق آنها دفاع کنید.

وی اظهارداشت: وکلا مانند برخی مشاغل از جمله قاضی، نماینده و رئیس جمهور هم به دلیل اهمیت کار باید سوگند یاد کنند و همین امر نشان می دهد جایگاه شما بالاست لذا برای شغل خود اهمیت قائل شوید.

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

بخوانید:  نخستین مرکز معاینه فنی خودروهای فوق سنگین کشور در مشهد راه‌اندازی می‌شود



منبع

 وی گفت: اخلاق اسلامی و قانون را در همه حال رعایت کنید و دنبال احقاق حق باشید دچار غرور نشوید و عدالت محوری را سر لوحه کار خود قرار دهید.

ادیب زاده تصریح کرد: از کارشناسان رسمی و مشاوران قوه قضاییه تشکر می کنیم که در حفظ جایگاه وکلا تاثیرگذارند.