مهمترین مساله ای که مانع رشد اقتصادی و دغدغه مردم شده است بحث تورم است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: از طرفی تعداد زیادی از این مجموعه‌ها در خارج کشور جایگاه رفیعی پیدا کردند و توانستند بازارهای مناسبی را به دست بیاورند که که اگر تعدادشان زیاد شود و حجم تولید بالا رود می‌توانند تحولی در خارج به وجود آورد. از طرفی ظرفیت‌هایی همچون عضویت در شانگهای، اوراسیا و عضویت‌های قبلی ایران در اکو و دی ۸ می‌تواند ظرفیت های بزرگی را شامل ایران کند و تحولاتی که در پایان سال در مورد روابط با همسایگان در حال شکل گیری است فرصت مضاعفی را در اختیار قرار می‌دهد.

وی تاکید کرد: ما در بین مسائلی که داریم میل به سرمایه گذاری و فعالیت آن هم از جنس دانش بنیان به شدت رشد یافته است. نمایشگاهی که در محضر رهبر انقلاب شکل گرفت ظرفیت‌های بزرگی را نشان داد که در تمام حوزه‌ها، گروه‌های بزرگی مشغول فعالیت‌هایی هستند که این فعالیت‌ها سطحشان جهانی است و قابلیت ارتقای جایگاه ایران را دارد، ۱۴ شرکت به نمایندگی در محضر رهبر انقلاب صحبت کردند و نشان دادند حتی در مورد بحث‌های دانش بنیان نه تنها شرکت‌های چند نفره بلکه شرکت‌های چند صد نفره کارهای بنیادی و اساسی انجام می‌دهد.

انتهای پیام/





منبع
آیا این خبر مفید بود؟

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: جریانات مختلف به عنوان سوداگران بیشترین نقض کنندگان هستند که راه افتادند و با طرق مختلف سعی می‌کنند همه کالاها مثل خودرو، خانه، زمین و هر نوع جنسی را تبدیل به کالای سرمایه ای کنند نه کالای مصرفی که این موضوع نظامات اقتصادی ایران را به هم می‌ریزد.

بخوانید:  آیا روند بعدی طلا، صعودی است؟

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام: مهمترین مساله ای که مانع رشد اقتصادی و دغدغه مردم شده است بحث تورم است

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف