مهمترین هدف ما در المپیاد استعدادهای برتر ورزش شناسایی استعدادها و کمک به رشد آنهاست


آیا این خبر مفید بود؟


|

سید محمد پولادگر: مهمترین هدف ما در المپیاد استعدادهای برتر ورزش شناسایی استعدادها و کمک به رشد آنهاست

photo_۲۰۲۲-۰۹-۳۰_۱۷-۲۲-۴۸

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا از تهران، افتتاحیه سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور با حضور حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای این وزارتخانه، مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک، علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، اوجاقی رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران، پیشکسوتانی همچون تیمور غیاثی، ستار همدانی، حمید استیلی، محمد مومنی و جمع دیگری از مسئولان به همت اداره کل ورزش و جوانان استان تهران در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.


او با اعلام این مطلب که این رویداد در ۲۶ رشته المپیکی و با حضور ۱۶ هزار مربی، ورزشکار، داور در دوبخش دختران و پسران برگزار می شود ، توضیح داد: این مسابقات در رده سنی پایه با هدف کشف نخبگان و مستعدین ورزشی برای پشتوانه‌سازی تیم‌های ملی کشور پیگیری و طی آن 1218 مدال توزیع می شود.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای اظهار بیان اینکه احیای مراکز توسعه ورزش قهرمانی در همه استان‌ها از جمله اهداف ما هستن اظهارکرد: مهمترین هدف ما در المپیاد ورزشی شناسایی استعدادها، نخبه‌یابی و کمک به رشد آنهاست.

سید محمد پولادگر در حاشیه برگزاری این مراسم گفت: برگزاری سومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در جهت توسعه ورزش قهرمانی و براساس اصل عدالت‌محوری و در راستای ایجاد بستر مناسب برای ورزشکارانی است که امکان شرکت در لیگ‌های معتبر را ندارند.

بخوانید:  شوت کردن توپ به صورت علیرضا جهانبخش که باعت اخراج بازیکن خرونینگن شد

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای افزود: مهمترین هدف ما شناسایی استعدادها، نخبه‌یابی و کمک به رشد آنهاست. احیای مراکز توسعه ورزش قهرمانی در همه استان‌ها، ارائه خدمات رایگان به نخبگان و اجرای تفاهم‌نامه همکاری بین وزارت ورزش و وزارت آموزش و پرورش و تشکیل شناسنامه ورزشی برای همه مستعدین ورزش از جمله اهداف ما هستند.





منبع