موتور تیم ملی برای قهرمانی در جام ملت های آسیا روشن شد

 انتهای پیام 



منبع

سهراب انتظاری در گفت‌و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، در خصوص نمایش ایران در دیدار برابر امارات گفت: نمایش ایران در این بازی فوق العاده بود. درست است در در بازی قبل نمایش فوتبالی ایران چندان چنگی به دل نمی‌زد، اما به هرحال در تورنمنت‌های اینچنینی طبیعی در بازی‌های اول کمی تیم‌ها از شرایط ایده آل خود دور باشند، ولی تیم ما در برابر امارات عیار واقعی خود را  به خوبی به نمایش گذاشت و نشان داد موتورش را برای قهرمانی در این رقابت‌ها روشن کرده است.  

مهاجم سابق پرسپولیس ضمن تمجید از عملکرد خوب مهدی طارمی در این دیدار خاطرنشان کرد: مهدی در این بازی خیلی خوب بود و بار‌ها خط حمله حریف را آزار داد و آن‌ها را تحت فشار گذاشت و خوشحالم در این دیدار پای مهدی طارمی هم به گلزنی باز شد و تتوانست گوشه‌ای از توانایی‌های خود را به همه نشان دهد.

انتظاری در خصوص بهترین‌های ایران در این دیدار گفت: اکثر بچه‌ها خوب بودند، ولی به نظر من طارمی و بیرانوند در این بازی نمایش خوبی را از خود ارائه دادند. درست است در این بازی دروازه ایران باز شد، اما نباید از کار زیبای علیرضا بیرانوند در مهار پنالتی به سادگی عبور کرد. شاید اگر در شرایطی که یک بر صفر از حریف پیش بودیم،   خدای نکرده آن پنالتی گل می‌شد، ممکن بود روند بازی به نفع امارات تغییر کند، اما مهارو تشخسص خوب بیرانوند باعث شد روند بازی به سود ما تغییر کند و بتوانیم بلافاصله پس از این پنالتی، به گل دوم برسیم.

بخوانید:  چشمداشتی به خاک ارمنستان نداریم

بازیکن فوتبال ایران در پایان تصریح کرد: ایران با اقتدار به دور دوم صعود کرد ومن امیدوارم این روند خوب تیم ملی برای بازی‌های بعدی هم حفظ شود و ایران بتواند در پایان جام، با کاپ قهرمانی به کشور بازگردد.

وی در ادامه تاکیدکرد: استارت جدی ایران برای موفقیت در این رقابت‌ها زده شده است و امیدوارم روند خوب ما همچنان ادامه دار باشد و در نهایت بتوانیم با قهرمانی این جام را به پایان برسانیم.