موفقیت های ورزشی استان قزوین با وحدت مسئولان و ورزشکاران محقق شده است

باجیوند افزود: خوشبختانه با حمایت دولت و مدیریت خوب اجرا شده در عرصه ورزش و وجود استعدادهای درخشان ورزشی شاهد عملکرد بسیار موفق ورزشکاران قزوین هستیم و در کنار راهیابی تیم بزرگسالان شمس آذر به لیگ برتر در رده جوانان نیز فوتبال شمس آذر افتخار آفریده و نوجوانان ورزشکار استان نیز به مرحله لیگ برتری صعود کرده اند.

در پایان این مراسم از بانوان نام‌آور فوتبال و فوتسال استان قزوین با اهدا لوح تقدیر شد.

موفقیت های ورزشی استان قزوین با وحدت مسئولان و ورزشکاران محقق شده است

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ به مناسبت میلاد خجسته حضرت معصومه(س) و روز دختر مراسم تجلیل از بانوان نام‌آور فوتبال و فوتسال استان قزوین عصر روز چهارشنبه با حضور عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین و حسین باجیوند رئیس هیئت فوتبال استان در سالن آمفی تئاتر کانون فرهنگی رشد برگزار شد.

رئیس هیئت فوتبال استان قزوین یادآورشد: موفقیت های ورزشی استان بیانگر همدلی و همکاری خوب مدیران با ورزشکاران است و امروز هم با وحدت و انسجام می توانیم مشکلات را حل کرده و در مسیر تعالی گام برداریم.

حسین باجیوند رئیس هیئت فوتبال استان قزوین در این مراسم گفت: پیش کسوتان عرصه فوتبال از نیم قرن گذشته نهال این رشته ورزشی را در استان کاشتند و امروز فوتبال این دیار در عرصه ملی و بین‌المللی با قدرت حرف زیادی برای گفتن دارد و مورد احترام علاقمندان است.

انتهای پیام



منبع

رئیس هیئت فوتبال استان قزوین اظهارداشت: رشته‌های مختلف ورزشی در استان قزوین جهش و تحول زیادی داشته که رشته فوتبال شاخص این تغییرات است و توانسته ایم با همکاری و همدلی با همه تحریم‌ها و مشکلات با اتکا به مربیان توانمند، روند روبه جلو و پیشرفتی داشته باشیم.

بخوانید:  قهرمان جام جهانی 2022 قطر مشخص شد+ سند