مولدسازی دارایی‌ها در راستای پیشرفت و تعالی استان قزوین استفاده شود

وی افزود: توصیه های اخیر رهبر معظم انقلاب در حوزه های اقتصادی و اجرایی از جمله دخالت نکردن نمایندگان در حوزه اجرا، نداشتن برخورد سلیقه ای در حوزه نظارت، استفاده بیشتر از بخش خصوصی و بسیاری از موضوعات دیگر در این حوزه بسیار راهگشاست و به هر میزان که از این منویات به درستی استفاده شود، نتایج بهتری خواهیم گرفت.


آیا این خبر مفید بود؟

 





اعلایی بیان کرد: قزوین استان مهمی در اقتصاد است که عمده سرمایه گذاری آن از سوی بخش خصوصی صورت گرفته که تأکید رهبر معظم انقلاب نیز هست و این رویکرد می تواند منشا اثر و تحول باشد.

انتهای پیام

استاندار قزوین با بیان اینکه باید ظرفیت سرمایه‌گذاری بخش دولتی و خصوصی افزایش یابد گفت: در بخش دولتی ظرفیت عظیمی بنام مولدسازی دارایی ها ایجاد شده که نباید به عنوان یک موضوع عادی و معمولی به آن نگاه شود بلکه برای پیشرفت و توسعه می توانیم از دارایی های غیر قابل استفاده و یا دارایی هایی که به درستی استفاده نمی شود، بهره گرفت.

بخوانید:  بارش برف سنگین در شهر آراس در پاس دو کاله فرانسه

اعلایی گفت: دشمنان برای ملت ایران نقشه های زیادی کشیدند ولی خودشان به مکر الهی گرفتار شدند و وضعیت آنها به گونه ای است که آنها را به خودشان مشغول کرده و این موضوع خواست و اراده الهی و پاداشی است که خدا به استقامت کنندگان در مسیر حق می دهد.

اعلایی با بیان اینکه استان قزوین جاذبه های زیادی برای ورود سرمایه گذاران دارد، گفت: نگاه مسئولان برای ورود سرمایه گذاران تاثیر زیادی دارد و مدیران لازم است در زمینه سرمایه گذاری نگاه توسعه ای، مبتکرانه و کارآفرین داشته باشند.

استاندار قزوین اضافه کرد: اتفاقات اخیر رژیم صهیونیستی بی نظیر است و این حجم از تقابل جامعه با حاکمان این رژیم سابقه نداشته و خود آنها به این پیش بینی رسیده اند که در آستانه فروپاشی قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین در حاشیه گردهمایی مدیران و کارگزارن دولت مردمی اظهار داشت: سال قبل دولت و ملت با گرفتاری و سختی‌های زیادی به ویژه در حوزه‌های امنیتی و اقتصادی مواجه شدند که در مقایسه با گذشته بی نظیر بود ولی با تدبیر دولت، بصیرت مردم و حضور جدی مدیران در صحنه مشکلات پشت سرگذاشته شده و امروز با امیدواری هرچه بیشتری به سمت آینده حرکت می‌کنیم.

وی گفت: اتفاقات موثری در حوزه‌های سیاسی و اقتصادی بین الملل در حال وقوع است و در سفر رئیس جمهور به چین توافقی رقم خورده که می تواند منشا اثر باشد و در این حوزه شاهد ایجاد ظرفیت‌های جدیدی خواهیم بود که باید برای آن برنامه ریزی کنیم.

وی اظهارداشت: ارزش دارایی های معطل مانده دولت قابل مقایسه با اعتبار برخی از بخشها نیست و باید از محل مولدسازی دارایی ها در راستای پیشرفت استان بهره برد.

بخوانید:  آیا شما هم علاقه مند هستید مجری شوید؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف



منبع

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: مجموعه مدیریتی استان اهل باج دادن نیست و در جهت منافع مردم حرکت خواهد کرد و در این مسیر، پیشبرد اهداف با وحدت و همدلی را دنبال می کند و قدردان کسانی است که هدف خدمت‌گزاری دارند و با وحدت و همدلی برای پیشرفت استان تلاش می‌ کنند.

وی افزود: اتفاقات رخ داده در کشور و دنیا مسائل امیدوارکننده‌ای را رقم زده که باید از فضای موجود استفاده لازم را ببریم.