مچ‌اندازی قلعه‌نویی با حسینی/ گاندوها به کوره مس رسیدند

گل‌گهر سیرجان- پیکان تهران

در حالی که نام امیر قلعه نویی در روزهای جاری به عنوان یکی از اصلی ترین گزینه های حضور در تیم ملی مطرح شده بود این مربی کهنه کار لیگ امروز در دیداری خانگی با گل گهر به مصاف پیکان تهران می رود.

در آخرین بازی گل گهر در لیگ برتر، سیرجانی ها در انزلی موفق شدند با نتیجه دو بر یک از سد ملوان عبور کرده و به پیروزی برسند. در چنین شرایطی این تیم در بازی بیست و یکم خود باید در خانه پذیرای پیکان مجتبی حسینی باشد؛ تیمی که در هفته بیستم در مصاف برابر استقلال در دیداری خانگی در کسب نتیجه دلخواه موفق نبود و با دو گل برابر شاگردان ساپینتو شکست خورد تا بدین ترتیب مصاف امروز گل گهر و پیکان از جذابیت های ویژه ای برخوردار باشد.   


|





منبع

مچ‌اندازی قلعه‌نویی با حسینی/ گاندوها به کوره مس رسیدند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ در روز اول این رقابت ها بدون در نظر گرفتن دیدار تیم فوتبال پرسپولیس برابر نفت مسجدسلیمان دو بازی دیگر هم برگزار می شود.


شاگردان مهدی تارتار پس از شکست در دربی اصفهان برابر سپاهان امیدوار هستند بتوانند اتفاقات خوبی را در بازی خانگی شان در هفته بیست و یکم رقم بزنند. گاندوهای اصفهانی امروز برابر مس کرمانی به میدان می روند که در مصاف با نساجی مازندران در کرمان کامبک ویژه ای داشتند و موفق شدند شکست یک بر صفر را به پیروزی دو بر  یک تبدیل کرده و پیروزی ارزشمندی را در خانه به دست آورند و با روحیه بالایی به فکر ادامه لیگ برتر باشند.

بخوانید:  نمای نزدیک به کتابفروشی ها رسید

آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف