مگر این جمعیت را نمی‌بینید!

خبرگزاری برنا: جمعیت چندین میلیونی راهپیمایی امروز ۱۳ آبان واقعیت صحنه را مشخص کرده است. صحنه کاملا روشن است. در طول بیش از پنجاه روز نهایتا مگر چه تعداد اغتشاشگر به خیابان آمد و امروز فقط در چند ساعت چندین میلیون ایرانی در اقصی نقاط کشور خیابان‌ها را مملو از حضور‌ خود کردند.

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف



منبع و اگر کسی هم نمی‌تواند این جمعیت چندین میلیونی را ببیند، بهتر است هر چه سریعتر به چشم‌پزشک مراجعه کند!

امروز ثابت شد که مردم ایران علیرغم آگاهی از شرایط اقتصادی و باوجود انتقاداتی که به برخی رفتارها و عملکردها دارند، صف خود را از اغتشاشگران جدا می‌دانند و امنیت و تمامیت‌ ارضی خاک وطن خود را با هیچ چیزی معامله نمی‌کنند.

با این حال، آنهایی که چندده‌هزار اغتشاشگر را مردم ایران می‌خواندند، گویا این چند میلیون ایرانی که امروز به خیابان آمدند را نمی‌بینند و آنها را مردم ایران نمی‌دانند!

انتهای پیام/





و به یک باره تخریب و آتش زدن اموال عمومی، آتش زدن اتوبوس‌ها، آمبولانس‌ها و ماشین‌های آتش‌نشانی، تخریب و آتش زدن بانک‌ها و مغازه‌های مردم، چادر کشیدن از سر عابرین پیاده، آتش زدن مأموران پلیس، بریدن گلوی مأمور پلیس با تیغ و اسلحه‌کشی و تیراندازی علنی به مأموران انتظامی و امنیتی جای راهپیمایی و شعار را گرفت.

علیرغم اینکه گزارش‌های تحقیقی از سراسر کشور نشان می‌‌دهد که مجموع جمعیتی که در این چند هفته به خیابان آمدند و این اتفاقات خشونت‌بار را رقم زدند، روی هم رفته جمعیت بالایی نیستند، ولی رسانه‌های خارجی و دستگاه‌های تبلیغاتی غربی در اخبار خود دائما و پیوسته از عنوان خیزش مردم ایران سخن گفتند و در حالیکه این جمعیت به اندازه یک درصد جمعیت هشتاد و چند میلیونی ملت ایران هم نمی‌شود، سعی کردند این عده معدود مشخص را به جای کل‌ ملت ایران جا بزنند.

بخوانید:  چند خط تولید تلفن‌همراه بومی در منطقۀ ویژۀ پیام راه‌اندازی می‌شود
با این حال با ورود رسانه‌های خارجی دارای خط و ربط و وابستگی واضح و روشن به کشورهایی که آشکارا و علنی با مردم ایران دشمنی می‌کنند، و همچنین ورود بدون پرده و پوشش دستگاه‌های امنیتی غربی به قضییه مهسا امینی، و نیز فعالیت محسوس و ملموس و شفاف عناصر سلطنت‌طلب، تجزیه‌طلب و منافقین، اعتراض آن عده از مردم به حاشیه رفت و آشوب و اغتشاش به متن ماجرا بدل شد.

علی‌ای‌حال جمعیت چندین میلیونی راهپیمایی امروز ۱۳ آبان واقعیت صحنه را مشخص کرده است. صحنه کاملا روشن است. در طول بیش از پنجاه روز نهایتا چندده هزار اغتشاشگر به خیابان آمد و امروز فقط در چند ساعت چندین میلیون ایرانی در اقصی نقاط کشور خیابان‌ها را مملو از حضور‌ خود کردند.

ولی امروز در مراسم ۱۳ آبان، سراسر استان‌ها و شهرهای کشور شاهد راهپیمایی‌های عظیمی بود که تصاویر آن نشان می‌دهد جمعیتی چندین میلیونی در سراسر کشور به خیابان آمدند و علیه اغتشاشگران و حمایت‌های خارجی از اغتشاشات خشونت‌آمیز اخیر شعار دادند.

تا یکی دو روز همه چیز عادی بود. راهپیمایی و شعار و دیگر هیچ؛ شعارهایی که هرچند تند و ساختارشکنانه بود ولی بعضی از اعتراضات را می‌توان به حق دانست و کسی هم در صحت برخی ایرادات و اشکالات و اشتباهات تردید و شکی ندارد.

دیروز نیز در کرج اتفاقاتی رخ داد و خشونت‌های بی‌سابقه‌ای به وقوع پیوست که با هیچ چسب و گیره‌ای نمی‌توان آن‌را به ملت فهیم و صلح‌طلب ایران وصل کرد. حمله وحشیانه و مسلحانه و خون‌بار عده‌ای اغتشاشگر به مأمورین پلیس و بسیج که منجر به شهادت و زخمی شدن آنها شد، بی‌شک دل هر ایرانی را به درد می‌آورد. با این حال آن رسانه‌های خارجی و برخی سلبریتی‌های حامی اغتشاشات، این جنایت را هم به اسم خیزش مردم ایران فاکتور کردند.

بخوانید:  سالن اسکیت آزادی اصفهان قلب تپنده اسکیت ایران است

چندین هفته قبل، اتفاق تلخ و تأسف‌بار درگذشت مرحومه مهسا امینی باعث شد عده‌ای از مردم در اعتراض به این مسئله به خیابان بیایند.


آیا این خبر مفید بود؟