میانگین زمان خرید نان در تبریز به ۱۱ دقیقه کاهش یافته است

وی از اجرای ۱۴ طرح ترافیکی در تبریز خبر داد و گفت: امیدواریم با اجرای این طرح‌ها در تابستان سال جاری شاهد کاهش بار ترافیکی در شهر تبریز باشیم.

وی با اشاره به قطعی‌های مکرر آب در شهرستان تبریز به خصوص در ایام پایانی سال گذشته اظهار کرد: تامین آب شرب شهرستان تبریز نیازمند تدابیر ویژه و تکمیل پروژه‌های در دست اقدام است اما همه مدیران به منظور تامین آب پای کار بودند.
وی ادامه داد: هم‌اکنون برخی چاه‌های آب در شمال تبریز خالی هستند اما در جنوب وضعیت برعکس است که با تکمیل این حلقه مشکل افت فشار و قطعی آب در تبریز برطرف می‌شود.

فاتح از ترافیک تبریز به عنوان یکی دیگر از معضلات این شهر نام برد و گفت: با وجود افزایش چند برابری خودروها طی سال‌های گذشته، معابر شهرستان کمتر از دو برابر شده است و این مشکل باعث ایجاد گره‌های ترافیکی در شهر تبریز است. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، یونس فاتح با اشاره به اینکه طی سال گذشته مسئله نان به عنوان یکی از چالش‌های شهرستان مطرح بود گفت: شورای آردونان بیش از ۵۹ نشست و ۱۳۹۷ مصوبه در این خصوص داشت و خوشبختانه امروز شاهد رفع این مشکل هستیم.
 وی با اشاره به توسعه مجتمع‌های نانوایی به منظور رفع مشکل تامین نان در تبریز ادامه داد: برای رفع مشکل تامین نان ۳۰۰ نانوایی را دو شیفته کردیم‌.

فرماندار شهرستان تبریز همچنین با اشاره به برخی از مسائل مطرح شده در شورای شهر تبریز اظهار کرد: همه ما باید به شأن و جایگاه شورا توجه داشته باشیم ما به عنوان فرمانداری انتظار داریم اعضا شان این جایگاه را رعایت کنند.
وی از احتمال انحلال یکی از شوراهای شهر، شهرستان تبریز خبر داد و افزود: بی برنامه بودن و عدم انسجام عملکردی باعث لطمه به شهرها می‌شود و ما در این خصوص سکوت نخواهیم کرد و یکی از اولویت برنامه‌های ما در سال جاری رصد دقیق عملکردها و استفاده از ابزار قانونی برای رفع مشکلات است.
وی همچنین اشاره‌ای نیز به عملکرد شهردار تبریز داشت و گفت: من قبل از اینکه فرمانده‌ها شود یکی از منتقدین اصلی شهردار تبریز بودم اما بعد از قبول مسئولیت و بررسی دقیق شرایط و امکانات متوجه شدم که درخواست‌ها نامحدود و امکانات بسیار محدود است با وجود تمام این محدودیت‌ها شهرداری پای کار بوده و تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات کرده است، هرچند اختلاف نظرهایی با آقای شهردار دارم اما آنچه را که دیده‌ام تلاش شبانه روزی بوده است.
انتهای پیام

بخوانید:  عکاس ایرانی برنده جایزه عکاسی علمی انگلیس شد



منبع