می‌توانیم از ولز و آمریکا امتیازات خوبی بگیریم/ تجربه بازیکنان به سود تیم ملی خواهد بود

100

وی افزود: عدم برنامه ریزی صحیح باعث شد در مسیر آماده سازی تیم ملی نتوانیم شرایط ایده آلی را داشته باشیم. برنامه ریزی برای بازی دوستانه باید حداقل از یک سال قبل انجام می شد اما این مورد برای ما اتفاق نمی افتد تا در دقیقه 90 دنبال حریف تدارکاتی باشیم.

مربی پیشین تیم ملی فوتبال گفت: می‌توانیم برابر حریفان خود در جام جهانی به نتایج خوبی برسیم.

ابراهیمی در مورد شانس صعود ایران از مرحله گروهی گفت: یکی از اصلی ترین فاکتورهایی که می تواند شانس صعود ایران از مرحله گروهی را افزایش دهد، تغییر سیستم و رویه تیم ملی است. با سیستم تدافعی و مبتنی بر ضدحمله نمی توان به تحقق این موضوع زیاد خوشبین بود. با توجه به سبک بازی و شیوه کاری حریفان اگر می خواهیم به مرحله بعد صعود کنیم باید در قطر شجاعانه تر بازی کنیم.

نتیجه بر اساس 2 رای موافق و 0 رای مخالف





منبع

مربی پیشین تیم ملی در مورد شرایط کلی ایران در آستانه اعزام تیم به جام جهانی تاکید کرد: در 8 سال قبل که کی روش سکان هدایت تیم ملی را برعهده داشت، امکانات لازم در اختیار او و کادرش بود و در حال حاضر نیز این اتفاق برای تیم ملی رخ داده است. این تیم با حضور لژیونرهای بین المللی از نظر فنی وضعیت خوبی دارد و می توان گفت امید همه ما در جام جهانی به درخشش لژیونرهای ایران دوخته شده است. شاید میانگین سنی تیم ملی در حال حاضر کمی بالا باشد اما این تیم نفرات باتجربه ای را در اختیار دارد که می توان روی آنها حساب ویژه ای باز کرد.

بخوانید:  فیلم «غریبه کوچک» روی میز تدوین رفت

خبرنگار: سمیه قدیری


می‌توانیم از ولز و آمریکا امتیازات خوبی بگیریم/ تجربه بازیکنان به سود تیم ملی خواهد بود


|