می‌خواهم رکورد اسکیت دنیا را جا به جا کنم



ترانه احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، درباره رکوردشکنی در اسکیت ایران اظهار داشت: اولین مسابقاتی که در سال ۱۴۰۳ شرکت کردم، قهرمانی کشور بود که حکم انتخابی تیم ملی را داشت و خداراشکر به مقام اول رسیدم و رکورد تایم تریل ایران را جا به جا کردم. خوشبختانه استان اصفهان برای من خوش یُمن بود و از این بابت خیلی خیلی خوشحال هستم.

وی افزود: به جرات می‌توان گفت این اولین مسابقاتی بود که همه چیز طبق برنامه ریزی پیش می‌رفت و هیچ مشکلی وجود نداشت. وقتی رقابت روی نظم و برنامه باشد ما ورزشکاران هم انگیزه بیشتری برای درخشش پیدا می‌کنیم.

ملی پوش اسکیت بانوان در ادامه به تمجید از مربی خود پرداخت و گفت: از مربی خوبم استاد حبیب آبادی تشکر می‌کنم و طبق برنامه‌ای که داریم کار را پیش می‌بریم تا روز به روز به اهداف خود نزدیک‌تر شویم.

احمدی تصریح کرد: ما در آینده المپیک اسکیت و بازی‌های آسیایی داخل سالن را داریم که قصد دارم به یاری خدا رکورد دنیا را جا به جا کنم و می‌خواهم رنک یک حهان باشم. برای تک تک روزهای باقی مانده برنامه دارم تا یک سال رویایی برای خودم رقم بزنم.

وی درباره مراسم تجلیل از قهرمانان گفت: کار خوبی است که باید انجام شود و هرچقدر زودتر این جوایز به ما برسد، به همان اندازه انگیزه ورزشکاران بیشتر می‌شود.

انتهای پیام/



منبع

بخوانید:  بیانیه رئیس جمهور آمریکا برای آغاز حمله به نقاطی در سوریه و عراق/ بایدن: به دنبال جنگ نیستیم