می‌خواهیم عملکرد خوبی در بزرگترین میدان فوتبال جهان داشته باشیم/ با روحیه جنگندگی منحصر به فرد وارد زمین شویم

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف



منبع

سرمربی ایران گفت: هرچه که از ارزش این تیم می‌توان گفت، باز هم کم است. باید در هر دقیقه بازی برنامه خودمان را داشته باشیم و با روحیه جنگندگی منحصر به فرد وارد زمین شویم.

وی افزود: انگلیس حریف مطرحی است و این دیدار برای ما بسیار مهم خواهد بود. اولین دیدار سخت است و می‌خواهیم عملکرد خوبی در بزرگترین میدان فوتبال جهان داشته باشیم.

انتهای پیام // 

وی با اشاره به  اینکه می خواهیم به اندازه صعود امتیاز جمع کنیم، افزود: برای همه تیم‌ها آرزوی موفقیت دارم به غیر از بازی مقابل ایران! سخت است که در چنین دیدارهایی حریف را سورپرایز کرد. مهم است که در تمام طول بازی تمرکزمان را حفظ کنیم. ما وقتی در چنین بازی‌هایی حضور داریم، تلاش می‌کنیم که تا با تمام توان بازی کنیم.


آیا این خبر مفید بود؟

سرمربی تیم ملی ایران توضیح داد: در سال‌های اخیر گروهی از بازیکنان نخبه و سطح بالای ایران پیشرفت قابل‌توجهی داشته‌اند. آنها تجربه زیادی اندوخته‌اند. بازیکنان نخبه ما در تیم ملی فوتبال ایران از سال ۲۰۱۴ در عضویت این تیم هستند و در همین تیم رشد و پیشرفت کرده‌اند.

کی‌روش در خصوص کمک گرفتن از مربیان انگلیسی حاضر در لیگ جزیره در خصوص تقابل با سه شیر عنوان کرد: از کسی مشورت نگرفتم. با همکارانم صحبت می‌کنم اما مکالمه‌هایی عادی است. بازیکنان انگلیسی بسیار بازیکنان خوبی هستند و نظم بالایی دارند و همیشه در قلب من هستند. من با نسل بازیکنانی مانند پل اسکولز کار کرده‌ام اما نسل جدید رویکرد عملگرانه‌ای دارند و این موضوع، آن‌ها را به تیم خیلی خوبی تبدیل می‌کند.

بخوانید:  تولید فولاد و زراعت چوب در کویر مرکزی ایران بدون استفاده از منابع آب زیرزمینی

به گزارش خبرگزاری برنا؛ کارلوس کی‌روش در نشست خبری پیش از نخستین دیدار تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ برابر انگلیس، اظهار داشت: خوشحالم که در اینجا هستیم و قطعا فستیوال بزرگی را شاهد خواهیم بود.

وی گفت: زمانی که هدایت ایران را در دوره اول برعهده گرفتم، تنها یکی از بازیکنان تیم ملی ایران در اروپا بازی می‌کرد، اما حالا ۱۸ یا ۲۰ بازیکن ایران در اروپا بازی می‌کنند. پس می‌توانید تصور کنید که وقتی چنین تیمی فرصت رسیدن به جام جهانی را دارد و سپس در بین بهترین تیم‌های جهان قرار می‌گیرد. بازی مقابل بهترین بازیکنان و بهترین تیم‌های دنیا، رویایی است که آنها در تمام طول زندگی‌شان داشته‌اند. این لحظه خاصی برای همه است.

 





این مربی پرتغالی تصریح کرد: سه بازی سخت داریم که نیمه اول آن مقابل انگلیس، نیمه دوم برابر ولز و نیمه سومش در تقابل با آمریکا خواهد بود. باید خودمان را با توجه به نوع بازی حریف‌مان و وضعیت موجود وفق دهیم.

کی روش افزود: انتظارات‌ ما مثل دو جام جهانی قبل است. هر بازی برای این است که ببریم و خوب بازی کنیم. بازی به بازی پیش می‌رویم و اگر مسابقات را به سه قسمت تقسیم کنیم، قسمت اولش بازی با انگلیس است.

سرمربی تیم ایران عنوان کرد: دیدار با انگلیس بسیار پرفشار خواهد بود. مهم نیست که در بازی اول به مصاف چه تیمی می‌روید. وقتی در یک تورنمنت کوتاه که قرار است سه بازی در مرحله گروهی داشته باشید، به میدان می‌روید، شروع مهم است.

بخوانید:  برای آرتین؛ به عشق ایران؛ برای میهن

وی بیان کرد: همه می‌دانند انگلیس یکی از بهترین تیم‌های دنیاست. باتوجه به نتایج اخیرشان، آن‌ها شانس حضور در فینال و قهرمانی این جام هستند. طوفان فوق‌العاده‌ای از استعدادها دارند. آن‌ها موفق شدند به فینال یورو صعود کنند.