نائب قهرمانی قم در مسابقات کشوری میانداری انفرادی و هنرمرشدی

سرانجام تیم استان تهران با ۲۷ امتیاز، قهرمان این دوره از رقابتها شد و تیم های استانهای قم، اصفهان، لبرز، سمنان و مازندران نیز به ترتیب با 24، 24، 20، 17 و 17 امتیاز بر سکوی دوم تا ششم قرار گرفتند.


در رشته میانداری انفرادی رده سنی نوجوانان نیز مجتبی درگومه از قم، محمدعرفان زمینی از البرز و سیدمعراج موسوی از تهران و علی تیموری از سمنان، به ترتیب به مقام های اول تا سوم مشترک رسیدند.


|

نائب قهرمانی قم در مسابقات کشوری میانداری انفرادی و هنرمرشدی

در رشته هنر مرشدی رده سنی نونهالان نیز امیرحسین جهانفرد از تهران به مقام اول، سیدمجتبی هاشمی از مازندران به مقام دوم و امیرارسلان قدیری از خراسان رضوی و محمدامین محمدی از خراسان جنوبی به صورت مشترک به مقام سوم رسیدند.

بخوانید:  برای احداث گلخانه ها، تسهیلات کم بهره ارائه می شود

در این‌مسابقات ۱۵۰ شرکت کننده از ۲۱ استان کشور از جمله استان های خراسان رضوی، ایلام، فارس، کرمان، قم، سیستان و بلوچستان، یزد، خراسان جنوبی، اصفهان، البرز ، کردستان، لرستان، قزوین، کرمانشاه، همدان، مرکزی، سمنان، گلستان، مازندران، تهران و گیلان برای کسب عنوان برتری در رشته میانداری انفرادی و هنر مرشدی طی ۲ روز با یکدیگر در زورخانه شهیدان سلیمانیان استان قم به رقابت پرداختند.

اختتامیه مسابقات کشوری میانداری انفرادی و هنرمرشدی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان و رئیس فدراسیون ورزشهای زورخانه ای و کشتی پهلوانی در محل زورخانه شهیدان سلیمانیان قم برگزار شد و استان تهران و قم به ترتیب به مقام‌ قهرمانی و نائب قهرمانی رسیدند.

در رشته میانداری انفرادی رده سنی نونهالان، ابوالفضل آجدانی از سمنان مقام اول، علی معظمیان از تهران به مقام دوم و احسان معصومی از البرز و ابوالفضل کریمی از اصفهان به صورت مشترک به مقام سوم رسیدند.





منبع
آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف