نانوایی‌ها به بهانه بارش برف واحدهای خود را تعطیل نکنند

بارش برف که از روز گذشته در مناطق مختلف استان اردبیل آغاز شده ، امروز یکشنبه با شدت بیشتری همچنان ادامه دارد و همین امر موجب کندی تردد وسایط نقلیه در سطح شهر شده است.

وی گفت: قبل از بارش برف ماموران و بازرسان مربوطه هشدارهای لازم را به تمام نانوایی‌ها در ارتباط با استمرار فعالیت براساس برنامه زمان‌بندی دادند و هیچ نانوایی حق ندارد بدون هماهنگی با دستگاه‌های مربوطه اقدام به تعطیلی نانوایی بکند.

 با توجه به شدت بارش برف و برودت هوا، امروز یکشنبه (۲۴ دی) ادارات هشت شهرستان‌ این استان به غیر از مراکز امدادی و خدمات‌رسان تعطیل شد.

فرماندار اردبیل با بیان اینکه با نانوایان متخلف برخورد قانونی می‌شود ، افزود: برنامه‌ریزی لازم برای تعیین و استقرار ناظر در نانوایی‌های دارای سهمیه آرد قابل توجه، از اول خرداد ماه اجرا شده است.

فرماندار اردبیل درباره نظارت کامل دستگاه‌های مربوطه به نانوایی‌های اردبیل هم گفت: نظارت بر فعالیت نانوایی‌ها با ایجاد ۱۳ پایگاه بسیج نظارتی تشدید شده و این نظارت با همکاری مردم تقویت می‌شود.

اعتماد اعجازی ممنوعیت تعطیلی نانوایان ، ساماندهی و توزیع سیستمی و عادلانه خمیرمایه درب مغازه نانوایی‌ها و برگزاری دوره‌های آموزشی- توجیهی نانوایان درخصوص چگونگی استفاده از سامانه هوشمند نانینو و کاهش ضریب خطای نانوایان را از مصوبات عملیات قرارگاه رصد و پایش آرد و نان در اردبیل اعلام کرد.

به گزارش برنا؛ سیدمحمد اعتماداعجازی روز یکشنبه با اشاره به بازدید از نانوایی‌های سطح شهر اعلام کرد: اغلب نانوایی‌های اردبیل به جز چند مورد فعال هستند و پخت نان را مثل روزهای گذشته انجام می‌دهند.

بخوانید:  کاراته کای قزوینی در اردوی تیم ملی

وی همچنین افزود: امسال ساعات پخت نان در اکثریت نانوایی‌های سطح شهر افزایش یافته و علاوه بر آن توزیع نان در فروشگاه‌ها هم برای ارتقای خدمات‌رسانی به مردم مبنای کار قرار گرفته است.

روز گذشته و با توجه به هشدار قرمز اداره کل هواشناسی استان دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان استان اردبیل به حالت آماده‌باش درآمدند.



منبع