نجات جان یک گردشگر از مرگ حتمی در آب های خروشان آبریز شهرستان کهگیلویه

ایشان در پایان افزود؛ سامانه ۱۱۲ جمعیت هلال احمر به صورت رایگان شبانه روزی آماده پاسخگویی هرگونه حوادث احتمالی به  شهروندان گرامی میباشد.

سرخ پوشان هلال احمر باز هم در یک مأموریت سخت منجی جان یک گردشگر شدند و زندگی‌ دوباره به آن بخشید، امدادگران جمعیت هلال احجر کهگیلویه و بویراحمد حتی در زمان استراحت و تفریح اصل انسان دوستانه خود را فراموس نکردند و با نجات جان گردشگر ۱۷ساله سقوط کرده به رود های خروشان یک روز عملیاتی دیگر را سپری نمود.


نجات جان یک گردشگر از مرگ حتمی در آب های خروشان آبریز شهرستان کهگیلویه مصدوم که از ناحیه سر، صورت و گردن دچار آسیب شدید شده بود ،و به دلیل جراحات، خون ریزی شدید از ناحیه سر و گردن دچار شکستی شدید شده بود از طرفی انتقال ایشان از بین صخره ها بلند و رودخانه خروشان کار را بسیار دشوار کرده بود.

لذا با تلاشها انسان دوستانه امدادگران این گردشگر حادثه دیده با اقدام جهادی و به موقع با دریافت خدمات درمانی اولیه مناسب از جمله تثبیت، جلوگیری از خونریزی شدید و پانسمان به محل امن منتقل و جهت انتقال به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس ۱۱۵ داده شد.

فلاحی دوست در پایان از زحمات این امدادگران وظیفه شناس تقدیر تشکر بعمل آورد و افزود؛ با شروع فصل بهار و تابستان افزایش صعود وطبیعت گردی شهروندان و گردشگران باید دقت داشته باشند که با رعایت تمامی نکات ایمنی و به همراه داشتن تجهیزات کامل صعود.آشنایی به مناطق و از کوهنوردی و طبیعت گردی به صورت انفرادی حتی امکان خود داری کنند.

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

بخوانید:  نجات ۳ کودک گرفتار در کوه‌های کرمان





منبع


|