نشانه ای از داشتن سرطان روی دست پوتین دیده شد +عکس

یکی از گزارشگران وبسایت خبری اوکراینی با نام «کی‌یف پست» دو تصویر از این رویداد را در توییتر به اشتراک گذاشت که توسط وزارت دفاع روسیه منتشر شده‌اند. در یکی از این تصاویر چندین لوگو گنجانده شده و عملا مشاهده دست پوتین دشوار به نظر می‌رسد و در تصویر دوم، دست پوتین در کادر نیست.


آیا این خبر مفید بود؟

 به نقل از شبکه خبری فاکس نیوز، در ویدیویی که وزارت دفاع روسیه از حضور ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری این کشور در تمرین نظامی سربازان کشورش منتشر کرد، پوتین عینک و گوش‌گیر داشته و تیراندازی با اسنایپر را تمرین می‌کند.

دکتر مارک سیگل، مشاور پزشکی فاکس نیوز گفت: ظاهر پوتین به کسانی نمی‌خورد که بیماری مزمنی مانند سرطان دارند. او سست یا رنگ‌پریده نیست. با این حال، نمی‌شود از ظاهر همه بیماران سرطانی فهمید که به سرطان مبتلا هستند یا نه، اما این مسئله نبود علائم ظاهری سرطان در پوتین را نقض نمی‌کند.


نشانه ای از داشتن سرطان روی دست پوتین دیده شد +عکس

به گزارش برنا؛ پس از مشاهده آثاری از تزریق وریدی بر دستان رئیس‌جمهوری روسیه، شایعاتی مبنی بر ابتلای وی به سرطان منتشر شده است.


کوفلر به فاکس‌نیوز گفت: بر خلاف شایعات بیماری پوتین، ارزیابی من این است که هیچ ناهنجاری جسمی یا روانی مرگباری در پوتین دیده نمی‌شود. هیچ مدرکی ندارم که نشان دهد مرگ پوتین نزدیک است.


نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف





منبع

تصاویر جدید از پوتین و شایعات درباره سلامتی‌اش