نشست فرماندار آوج با معتمدین و فعالان سیاسی، اجتماعی، فرهنگی

وی افزود: تکمیل سرریز سد چنگوره که با اعتبارات تخصیص یافته از سفر اول ریاست محترم جمهور محقق شد، احداث و تکمیل میدان ورودی شهر آوج، آغاز عملیات بهسازی جاده آوج به رزن از جمله اقدامات انجام شده در این شهرستان است.

زرگرافزود: نگاه ویژه دولت به محرومیت زدایی جدی است و در این راستا رویکرد مدیریت استان به شهرستان آوج بر محور محرومیت‌زدایی و افزایش ظرفیت‌های اقتصادی، مالی، فرهنگی و اجتماعی است.

زرگر یادآورشد: اجرای پروژه‌های مختلف در حوزه آبرسانی، آسفالت راه‌های روستایی و اصلی، بهسازی و آسفالت معابر روستایی در ۵۰ روستای شهرستان، تکمیل چندین مدرسه و پروژه‌های ورزشی، احداث چندین استخر ذخیره آب کشاورزی، اجرای ۲۱ پروژه توسعه مخابرات و ارتباطات، اجرای چندین پروژه احداث بندهای گابیونی و ملاتی و آبخیزداری، پیشرفت ۸۰ درصدی تصفیه خانه شهر آبگرم از عمده خدماتی است که در یک سال اخیر در شهرستان آوج انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ فرماندار آوج در دیدار با جمعی از معتمدین، کنشگران و فعالان سیاسی، اجتماعی و فرهنگی بخش مرکزی آوج ضمن ارائه گزارشی از اقدامات و دستاوردهای دولت سیزدهم، اظهارداشت: دولت سیزدهم با عزم‌ جدی با توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان مقابله کرده و در حوزه‌های مختلف دستاوردهای ارزشمندی داشته است.

انتهای پیام



منبع

بخوانید:  شیوه به هلاکت رسیدن فرمانده معروف اسراییل افشا شد