نشست هم اندیشی هیات های ورزشی شهرستان نکا برگزار شد

وی موضوعات حوزه جوانان را مهم دانست و گفت: راه اندازی ستاد ساماندهی جوانان در نکا می تواند کمک کننده باشد و دستگاه ورزش و جوانان در حوزه جوانان ماموریت های مهمی دارد که پیگیری خواهد.

رمضانی فرماندار نکا نیز در این جلسه گفت : شان ورزش نکا بسیار بالاتر از زیرساخت های فعلی است و پیگیری های جدی و مستمر موجب پیشرفت کار می شود.

شریعتی نماینده شرق مازندران نیز در جمع مسئولان هیات های ورزشی نکا با تقدیر و تشکر از حضور مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در این شهرستان گفت: ورزش نکا نیازمند توجه ویژه است و گرچه جزو شهرستان های بالا در درآمد سرانه است اما نیاز به تدبیری است که بخشی از این درآمدها به سمت ورزش بیاید.

گفتنی است؛ جلالیان مشاور مدیرکل، علی نژاد مسئول فنی و مهندسی اداره کل و مختار مهدوی سرپرست ورزش و جوانان نکا در این نشست حضور داشتند.

انتهای پیام 



منبع

به گزارش خبرگزاری برنا از مازندران ، با حضور علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان، شریعتی نماینده شرق مازندران و رمضانی فرماندار نکا نشست هم اندیشی هیات های ورزشی این شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

رجبی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در جمع روسا و نواب رئیسان هیات های گفت : وفای به عهد بالاترین موضوع در مدیریت است و قطعا برگزاری این جلسات و هم اندیشی ها در رفع مشکلات تاثیرگذار خواهد بود.

وی در ادامه صحبت هایش از زحمات هیات های ورزشی نکا برای توسعه ورزش تقدیر و تشکر کرد.

فرماندار نکا گفت: این شهر نیاز به حداقل یک زمین ورزشی ۵ هزار نفره دارد و در نگهداری اماکن ورزشی باید نظارت شود و وضعیت نگهداری برخی سالن های ورزشی قابل پذیرش نیست.

بخوانید:  سازمان هواشناسی برای سیاره مشتری تأسیس خواهد شد؟!

مختار مهدوی سرپرست اداره ورزش و جوانان نکا ضمن خیر مقدم به مهمانان جلسه، گزارشی از وضعیت کنونی ورزش و برنامه پیش رو که زمینه ساز رشد و توسعه ورزش نکا باشد، ارائه کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران همچنین گفت : شهرداری ها باید در موضوعات و زیرساخت های ورزشی پای کار باشند و معتقدم قوانینی مانند ماده ۲۷ اگر نظارت و پیگیری خوبی داشته باشد در نگهداری مفید خواهد بود سرانه ورزش نکا ۱.۹۲ متر است که از سرانه ورزش استان بالاتر است.

رجبی با اعلام اینکه چند پروژه ورزشی شهرستان نکا در دست تکمیل است و بزودی به بهره‌برداری خواهد رسید بیان داشت؛ معتقدم برای رسیدن به اهداف قهرمانی ابتدا باید ورزش را همگانی کنیم تا مستعدین هر رشته و قهرمانان معرفی شوند.

وی افزود؛ در ورزش و زیرساخت باید تلاش کنیم تا تعادل را برقرار کنیم و با توکل بر خدا و برنامه ریزی در مدت کوتاهی توانستیم ۳۲ پروژه ورزشی را افتتاح کنیم و حدود ۲۰ سالن ورزشی را کف پوش جدید نصب کردیم.

رجبی با اشاره باینکه تکمیل پروژه های ورزشی نکا حدود ۴۱ میلیارد تومان اعتبار می خواهد بیان داشت ؛ اعتبار تخصیص یافته امسال حدود ۵ میلیارد تومان است ولی با حمایت بخش خصوصی و مردم می توانیم بسیاری از پروژه ها را بسرعت به سرانجام برسانیم.