نصب موقت ۳۰ سازه تبلیغاتی در منطقه ۱۹ تهران

به گزارش خبرگزاری برنا، علی نایبی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۹ با اشاره به ضرورت جلوگیری از اغتشاشات بصری معابر و تأثیر آن در امنیت روحی و روانی شهروندان گفت: به همین منظور حوزه زیباسازی در بیش از ۳۰ نقطه پرتردد شهروندان اقدام به نصب سازه های تبلیغاتی کرده که می بایست نامزدهای انتخابی بر روی این سازه ها تبلیغات و بنرهای خود را نصب کنند.

نصب موقت ۳۰ سازه تبلیغاتی در منطقه ۱۹ تهران

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۹ از تعبیه و جانمایی۳۰ سازه موقت ویژه نصب تبلیغات نامزد‌های دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در میادین و معابر پر تردد این منطقه خبر داد.

نایبی از ستادهای انتخاباتی خواست ضمن رعایت قانون، از نصب پوستر تراکت و پارچه نوشته در مکان‌هایی به جز مکان‌های تعریف شده، بپرهیزند و در حفظ و پاکیزگی سیما و منظر شهری سهیم باشند.



منبع

وی با اشاره به اکران و نصب ۴۰ بنر اطلاع رسانی در سازه های پرتابلی با موضوع تشویق و ترغیب شهروندان به شرکت در انتخابات بیان کرد: در این خصوص بنرهای اطلاع رسانی در میدان های شهید لطیفی، شقایق، بهمنیار، ثارالله، خیابان های آموزگار، نصیرزاده، میثاق، شهید صمدی، شکوفه تقاطع شهید احسانی و … نصب شد.

بخوانید:  رشد قارچ گونه مشاورین املاک در محدوده اراضی در معرض تغییر کاربری البرز