نصب و راه اندازی چندین دستگاه بازی برای کودکان معلول

رئیس شورای شهر اردبیل همچنین به تصویب مجوز راه اندازی چندین دستگاههای بازی در شورابیل برای کودکان معلول و کند ذهن اشاره کرد و افزود: مزایده انتخاب پیمانکار این دستگاههای بازی برگزار و منتخب شده و به زودی این دستگاهها در شورابیل نصب خواهد شد تا کودکان معلول،ناتوان و کند ذهن نیز بتوانند از بازیهای این مجموعه استفاده کنند.

وی در خصوص ارسال لایحه هایی از مدیریت املاک شهرداری مبنی براخذمجوز پرداخت غرامت به صاحبان املاک تملک شده در سالهای گذشته که توافق کرده و حق خود را دریافت نکرده اند؛ گفت: حق و حقوق شهروندان نباید از بین برود و شهرداری با ارایه ساز وکار اصولی بایستی  در پرداخت بها یا اعطای معوض به نرخ روز عمل کند.

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف





منبع


|

نصب و راه اندازی چندین دستگاه بازی برای کودکان معلول

 






آیا این خبر مفید بود؟


در چهل و ششمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر اردبیل نصب و راه اندازی چندین دستگاه بازی برای کودکان معلول مصوب شد.

همچنین در این جلسه اکثر اعضای شورای شهر به پیشگیری از متضرر شدن شهروندان در حوزه تملک تاکید کرده و از شهردار اردبیل خواستند با تنظیم لایحه و تصویب آن، غرامت کسانی که در سنوات گذشته جهت بازگشایی معابر شهری با شهرداری توافق کرده و تاکنون حق خود را دریافت نکرده اند؛ با نرخ روز پرداخت شود.

بخوانید:  جام نوروزگاه پتانسیل تداوم در سال‌های آتی را دارد/ میزبانی از این مسابقات اتفاق زیبایی بود

به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، حاج جواد انصاری در چهل و ششمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر اردبیل ضمن تبریک آغاز هفته نیروی انتظامی و قدردانی از تلاشهای بی منت سبزپوشان و حافظان امنیت شهر اردبیل گفت: اعتراض و مطالبه گری حق مسلم مردم است. بویژه اینکه در حال حاضر مردم  به حق با مشکلات اقتصادی و معیشتی مواجه هستند؛ اما اغتشاش و آشوبگری  قطعا پسندیده نیست و اعضای شورای اسلامی شهر نیز ضمن دعوت شهروندان به آرامش،هرگونه اغتشاشات که منجر به برهم زدن آرامش شهر میشود را محکوم میکند.