نقش زنان علیه ظلم و اشغالگری بی‌نظیر بوده است



فرزند دبیرکل حزب الله لبنان:


|





منبع

به گزارش خبرگزاری برنا، زینب نصرالله دختر سید حسن نصرالله در مراسم اختتامیه کنگره بین‌المللی زنان تاثیرگذار در سالن اجلاس سران طی سخنانی با بیان بیشترین نقش را در برابر اشغالگری، زنان ایفا می‌کنند به تشریح نقش زنان لبنان در حوزه مقاومت پرداخت.

فرزند دبیرکل حزب‌الله لبنان تصریح کرد:  زنان لبنان نه فقط یکی از فرزندان خود را به عنوان شهید بلکه چند فرزند خود را هم تقدیم جبهه مقاومت کرده‌اند و این تنها نکته‌ای است که باعث افزایش مقاومت لبنان شده است.

وی افزود: زنان در لبنان بیشترین تاثیر را در تربیت فرزندان دارند چون آنها فرزندان مجاهد پرورش می دهند و فرزندان خود را به عنوان مجاهد تقدیم مقاومت می‌کنند و حتی وقتی پیکر آنها را هم تحویل می گرفتند، صبور بودند و مقاوم بودند.

وی تاکید کرد: همان مقاومتی که باعث  عقب‌نشینی دشمن و اشغالگران شده و این روحیه بین زنان سوریه، بحرین، یمن و همه کشورهای جبهه مقاومت که در آنها اشغال و دشمنی صورت گرفته وجود دارد چرا که آنها نیز الگو هایی از زنان مقاوم دارند و به برکت چنین الگوهایی که مقاومت پیشرفت کرده است.

بخوانید:  مراسم وداع با پیکر آیت الله محمد امامی کاشانی

زینب‌ نصرالله اظهار داشت: زنان در مقابل ظلم مقاومت کردند و در زمان اشغال کشور ما زنان چنین نقش مهمی را ایفا کرده و فرزندانی را تربیت کردند بنابراین  نقش اساسی در این راه برعهده زنان بوده است.

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف