نمایشگاه تخصصی صنایع شوینده با حضور شرکت های بزرگ تولیدی کشور در قزوین برگزار می شود


به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه تخصصی شوینده ها و شیشه به ریاست علی رحمانی معاون اقتصادی استانداری روز دوشنبه در استانداری برگزار شد. 

علی رحمانی در این نشست گفت: از آنجا که قراراست فضای جدیدی در اختیار نمایشگاههای بین المللی قرار گیرد و این نمایشگاه در محدوده عظیمیه شکل بگیرد 
چشم انداز خوبی در این عرصه شکل خواهد گرفت.

رحمانی در خصوص برگزاری نمایشگاه تخصصی شوینده ها در قزوین گفت: قزوین با داشتن بیش از 87 واحد تولیدی شوینده ها قطب این صنعت است که برپایی نمایشگاه می تواند جایگاه استان را تقویت کند.

نمایشگاه تخصصی صنایع شوینده با حضور شرکت های بزرگ تولیدی کشور در قزوین برگزار می شود

وی افزود: قزوین می تواند مرکز شوینده های کشور و منطقه باشد و این جلسه مهم است و با فعالیت انجمن می توانیم حضور فعالی در این نمایشگاه داشته باشیم.

معاون اقتصادی استانداری قزوین یادآورشد: همچنان درخواست های زیادی برای استقرار واحدهای جدید شوینده در استان داریم و چون زنجیره ارزش هستند ما هم کمک می کنیم تا این کارها با شتاب بیشتری صورت گیرد.

رحمانی بیان کرد: اگر علاقمندانی می توانند در حوزه شوینده مطالعه و تحقیقی داشته باشند آمادگی داریم در استان این فضا را مهیا کنیم تا با همکاری پارک علم و فنآوری در این مکان مستقر شده و فعالیت موثری داشته باشنئد.

وی در خصوص برگزاری نمایشگاه تخصصی شیونده ها در قزوین بیان کرد: باید با اطلاع رسانی مناسب زمینه ای فراهم شود تا اکرث تولیدکنندگان و حتی شرکت های بزرگ تولیدی و صادرکننده شوینده در این نمایشگاه حضور داشته باشند تا بتوانیم بتدریج قزوین را به عنوان قطب نمایشگاهی شوینده ها در کشور مطرح کنیم.

بخوانید:  استفاده روسیه و چین از ارز ملی در تجارت انرژی

رحمانی افزود: معمولا تولیدکنندگان کوچک مشکل فروش محصول دارند و در کانی غیرفلزی و شوینده ها این نمایشگاه فرصتی برای این شرکتها برای فروش و تعامل بیشتر است.

نمایشگاه تخصصی صنایع شوینده با حضور شرکت های بزرگ تولیدی کشور در قزوین برگزار می شود

این مدیر یادآورشد: خوشبختانه مجری نمایشگاه «شرکت اندیشگران باران» تجربه و توانمندی خوبی در برپایی نمایشگاههای تخصصی دارد و امیدواریم این نمایشگاه نیز با کیفیت بالا و حضور شرکت های متعددی برگزار شود.

وی اضافه کرد: همچنین پیشنهاد می شود مجری نمایشگاه از خوشه و زنجیره های صنعت شوینده ها نیز دعوت کند که در نمایشگاه حضور پر رنگی داشته باشند و رویداد بزرگی شکل بگیرد.

رحمانی از همکاری شرکت نمایشگاههای بین المللی استان قزوین تشکر کرد و افزود: بخشی از حضور شرکتها با مدیریت خودتان صورت گیرد و ما هم رصد خواهیم کرد چه کسانی شرکت کرده اند و حتما تبلیغات فراستانی داشته باشید تا تولیدکنندگان کشوری و حتی شرکت های پتروشیمی هم شرکت کنند و همکاری سازمان صمت و شرکت شهرکها و نمایشگاه به صورت متمرکز باشد تا فرصت از دست نرود. 

معاون اقتصادی استانداری قزوین اظهارداشت: در نمایشگاه اکسپو دنبال هیئت های تجاری بودیم و همه را دعوت کردیم از غرفه قزوین دیدن کنند و مذاکراتی هم صورت گیرد. 

وی اضافه کرد: باید در نمایشگاه نسبت به عرضه تکنولوژی و ارائه ماشین آلات مدرن صنعت شوینده هم اقدام کنید و کمک شود تا زنجیره شوینده ها را در قزوین ایجاد کنیم و انجمن ها هم نقش آفرین باشند. 

نمایشگاه تخصصی صنایع شوینده با حضور شرکت های بزرگ تولیدی کشور در قزوین برگزار می شود

رحمانی اظهارداشت: بزودی میزبان معاون او.ل رئیس جمهور به استان خواهیم بلود و مشکلات صنایع را بررسی خواهیم کرد و تلاش می کنیم انجمن شوینده ها فعال شود و کلید آغاز یک حرکت بزرگ تخصصی در استان زده شود و می توانیم از هیئت های دتجاری که هنوز در تهخران هستند برای بازدید از نمایشگاه نیز دعوت شود.

بخوانید:  احداث خوابگاه‌های متأهلی دانشجویی در اولویت است

وی گفت: پیشنهاد می کنیم در حاشیه برگزاری نمایشگاه جلسه ستاد تسهیل استان نیز با بررسی مشکلات صنایع شوینده تشکیل شود.

انتهای پیام



منبع