نمایشگاه هفته پژوهش سیستان و بلوچستان گشایش یافت

رئیس پارک علم و فناوری سیستان وبلوچستان از برگزاری بیست و سومین نمایشگاه هفته پژوهش استان با شعار “پژوهش و فناوری، تولید دانش بنیان و اشتغال آفرینی” در محل این پارک خبر داد.





منبع

انتهای پیام

به گزارش خبرگزاری برنا از سیستان و بلوچستان ، محمد نبی شهیکی اظهارداشت: این نمایشگاه همزمان با سراسر کشور با هدف نمایش و معرفی محصولات، دستاوردهای پژوهشی و فناوری دستگاه‌های اجرایی، بخش خصوصی و دانشگاه‌های سیستان و بلوچستان آغاز بکار کرد.
وی ادامه داد: همچنین سامانه شبکه فناوری و نوآوری استان که پل ارتباطی میان دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌ها با صنعتگران است رونمایی شد که در راستای افزایش میزان رضایت‌مندی و خدمات رسانی شرکت‌ها نقش بسزایی دارد.
رئیس پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان تاکید کرد: برگزاری کارگاه‌های تخصصی کارآفرینی، کتابخوانی و دورهمی‌های کسب و کار نیز در حاشیه این نمایشگاه اجرایی می‌شود که شرکت در این برنامه‌ها برای عموم آزاد است.
وی تصریح کرد: پس از اتمام نمایشگاه کار جذب سرمایه گذار و تجاری سازی محصولات ارائه شده انجام می‌شود که نفرات و ایده‌های برتر مورد حمایت‌های مادی و معنوی و مشاوره‌ای قرار می‌گیرند.
شهیکی گفت: این نمایشگاه در محل پارک علم و فناوری سیستان وبلوچستان واقع در خیابان دانشگاه دایر شده و تا هفدهم آذرماه از ساعت ۹ تا ۱۳ پذیرای بازدیدکنندگان و علاقه مندان است.

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف