نمایشگاه هنرهای تجسمی آنلاین متانویا در وین

به گزارش خبر گزاری برنا تهران، این نمایشگاه که به همت لیلا شاهنجرینی و اعظم باغبان که از  کیوریتورهای باسابقه کشور محسوب می شوند و با مشاور هنری احسان الیاسی ، مشاور روابط عمومی وامور بین الملل فرشید فخری برگزار می شود
گروه هنر معاصر و گروه هنری لیلا که در کارنامه هنری خود  دهها نمایشگاه  حرفه ای داخلی و بین المللی وچندین کتاب مجموعه آثار هنری از بزرگان هنرهای تجسمی را تالیف و اجرا دارند .
متانویا شامل بیش از 30 اثر تجسمی: نقاشی، گرافیک، عکاسی و نقاشی خط و… در سبک ها و تکنیک های مختلف و با گرایش‌های متنوع است که از میان بیش از 120 اثر ارسال شده به دبیرخانه از سراسر کشور داوری شده و برای نمایش در گالری مایا در شهر وین اتریش برگزیده شده است.
این نمایشگاه که در تاریخ ۳ خرداد ماه ۱۴۰۳ ،۲۳ may  
2024 به مدت یک ماه در وب سایت  به نشانیhttps://maya-galerie.at و پیج اینستاگرام به نشانی maya_galerie_wien گشایش می یابد.
از ویژگی‌های مجموعه به نمایش درآمده، حضور چهره های برجسته و استادانی چون جلال عطارزاده ،   کتایون نمازی پورتسیه واحسان الیاسی، و…در کنار هنرمندان نسل جوان است که پیوستاری از سه نسل هنری ایران را به نمایش می گذارد. 
هم نشینی سبکی و فلسفه و بعد زیبای شناختی آثار خود بشارتی خلاق را در این حوزه نوید میدهد و عرصه ای جدیدی را برای آثار ترسیمی رقم میزند.
فلسفه فکری این مجموعه بیان خلاق و حسی است که هنرمند نسبت به خاک آب و سرزمین مادری خود دارد و آن را به صورت  خلاق در حجم نقاشی طراحی بر روی بوم وسطح بیان می دارد.

بخوانید:  ابوالقاسم طالبی: بعضی از زنان سلبریتی، یائسه شدن‌شان را هم تقصیر حکومت می‌دانند

انتهای پیام/



منبع