نمایش دوربین جادویی در سنندج روی صحنه می‌رود

وی خاطرنشان کرد: در نمایش دوربین جادویی ۲۰ کودک در سه تابلو به ایفای نقش می‌پردازند که دراین تابلوها مصرف بهینه انرژی، حفاظت از منابع طبیعی و جنگل‌ها، حفاظت از دریاها، آب‌های زیرزمینی و عدم استفاده از ظروف یکبار مصرف که آسیب جدی به طبیعت و سلامتی می‌رساند را اجرا می‌کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان با بیان اینکه این نمایش هر روز صبح ساعت ۹ و ۱۱ ویژه دانش‌آموزان و بعد از ظهرها از ساعت ۱۶ الی ۱۸ ویژه خانواده‌ها به روی صحنه می‌رود، ابراز امیدواری کرد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بتواند با تقویت گروه‌های موسیقی، نمایش و فیلم سازی در راستای اهداف کانون پرورش فکری قدم‌های خوبی بردارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ حمیدرضا گوهری در گفت‌وگو با خبرنگاران  اظهار کرد: نمایش دوربین جادویی به نویسندگی و کارگردانی بهار لطافتیان و با حمایت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان به مدت ۹ روز برای 7 تا ۷۰ ساله‌ها در مرکز فرهنگی هنری شماره ۴ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سنندج به روی صحنه می‌رود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کردستان افزود: یکی از تابلوهای این نمایش در خصوص حفاظت از حیوانات در دامان طبیعت و عدم شکارگونه‌های جانوری است که می تواند به انقراض این گونه‌ها منجر شود.

وی اضافه کرد: در این نمایش کودکان با زبان کودکی از دانش‌آموزان و اولیای آنان می‌خواهند هر آنچه که موجب آسیب به محیط زیست و طبیعت می شود توجه داشته باشند و آنها را رعایت کنند.

بخوانید:  داستان جالب آزادی از زبان مسلمان‌شده آرژانتینی در برنامه محفل

گفتنی است؛ فرید قادری، مهنا زارع، سرور خوش اقبال، صبا مرادی، حسام جنتی، نیلیا رستمی، رهام وریخانی، نیلا صلواتی، السا آجیلیان، رها وریخانی، هلین موالی، روژیف احمدیانی، یلدا جلالی، آرتین سلیمی، آرتا مرادیان، سولینا باقری، ماهک جلالی، سینا بیداد، ملینا متولی، نیاز خانزاد، نیما نصیری و محمد مرادی از بازیگران نمایش دوربین جادویی هستند.



منبع