نمایندگان کشورمان در پنج وزن دوم به دیدار فینال راه یافتند

رقابت های رده بندی و فینال اوزان فوق از ساعت 18:30 امروز برگزار می شود.  تیم ایران در روز اول این رقابت ها صاحب 3 مدال طلا و 1 مدال نقره شده بود.

در وزن 125 کیلوگرم که با حضور 7 کشتی گیر و در دو گروه 4 و 3 تیمی و به صورت دوره ای برگزار شد، سالار حبیبی در دیدار نخست با نتیجه 10 بر صفر مدربک آبدینظر اولو از قرقیزستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه 10 بر صفر مقابل بکزات تاژی از قزاقستان پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

بخوانید:  مطالبات معوق قطعه‌سازان خودرو تا پایان سال تسویه می‌شود
نمایندگان کشورمان در پنج وزن دوم به دیدار فینال راه یافتند

به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، در پایان مسابقات صبح (مقدماتی) آرمین حبیب زاده در وزن 61 کیلوگرم، عرفان الهی در وزن 74 کیلوگرم، عارف رنجبر در وزن 86 کیلوگرم، مبین عظیمی در وزن 92 کیلوگرم و سالار حبیبی در وزن 125 کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند.

در وزن 74 کیلوگرم عرفان الهی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 8 بر 2 از سد ریوتارو توگویا از ژاپن گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله مقابل دیاس ساگداتوف از قزاقستان با نتیجه 10 بر صفر به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد. الهی در این دیدار با جایدیپ از هند مبارزه می کند.

در وزن 86 کیلوگرم عارف رنجبر در دور اول با نتیجه 11 بر 8 مقابل ژاکسیلیک از قزاقستان به پیروزی رسید وی در دور بعد با نتیجه 10 بر 8 جوینتی کومار از هند را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. رنجبر در این مرحله با نتیجه 6 بر 3 مقابل حاج اکبر عبدوالکاخاروف از ازبکستان به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد. رنجبر در این دیدار به مصاف باتبیلکون نادامبات از مغولستان می رود.

|