نمی‌دانم فونتانا چه مشکلی با من دارد

ملی پوش بوکس ایران ادامه داد: نمیدانم چه هیزم تری به مربیان کوبایی تیم ملی فروختم که انقدر اذیت می‌شوم. من در اوج دوران بوکس هستم و الان می‌توانم کسب سهمیه کنم و حیف است با این همه تجربه بیرون باشم و آخرین شانس را از دست بدهم اما سوال اینجاست که دلیل بیرون بودنم من چیست؟

وی ادامه داد: وقتی در صف بودیم و فونتانا برای بوکسور‌ها صحبت کرد، به یک موضوع تاکید داشت که هر بوکسوری در ایتالیا نتیجه نگیرد، نمی‌تواند در تایلند روی رینگ برود، اما الان در عمل چیز دیگری میبینیم. وقتی در فدراسیون با مربیان کوبایی رو به رو شدم و این موضوع را مظرح کردم، فونتس گفت مسابقات جهانی سطح بالایی داشته و باید ۴ برد برای سهمیه بدست می‌آوردیم که من هم دوره گذشته با ۴ برد سهمیه گرفتم که ازبکستان و مغولستان هم شکست دادم.

دارنده سه مدال برنز آسیا درخصوص اینکه آیا قرار است در اردو حاضر شود یا خیر گفت: هیچ مشکلی با روح الله حسینی و حسین رحمتی ندارم و هر مشکلی که وجود داشته با آنها صحبت می‌کنم اما اصلا درک نمی‌کنم فونتانا چرا من را نمی‌خواهد. اصلا یک انتخابی هم نداشتم که بگویم بد مبارزه کردم یا ضعیف بودم که داستان به اینجا کشیده است.

موسوی افزود: چه تضمینی است که اگر به اردو برگشتم و انتخابی زدم و بردم باز یک بهانه جدید درست نکنند؟ من با ۳۰ درصد آمادگی در قهرمانی کشور حضور پیدا کردم و نقره گرفتم و بعد از آن هم گفتند کسانی که طلا گرفتند به بلغارستان می‌روند که من هم تمکین کردم. یک بار کادرفنی گفتند بخشی از تیم را به مغولستان میبریم که من گفتم چند سال قبل در این رقابت‌ها طلا گرفته ام و مربیان کوبایی هم خیلی از این موضوع استقبال کردند، اما فعلا که در عمل چیز دیگری میبینیم.

بخوانید:  پیست اسکی دیزین با ایمنی کامل افتتاح شد

انتهای پیام/



منبع

وی افزود: دست آخر می‌گویند سنت بالا رفته که من هنوز ۳۰ سالم نشده پس چطوری می‌شود که سنم بالا رفته باشد؟ اگر ملاک انتخابی است که من اصلا در زمان فونتانا انتخابی بازی نکردم که در اردو حاضر نباشم. یک بار با رادمرد در زمانی که فونتس کار را در دست داشت بازی کردم که آن هم پیروز شدم و اصلا نمیدانم مشکل فونتانا با من چیست.

موسوی با بیان اینکه رییس فدراسیون شدیدا پیگیر اعزام عادلانه به مسابقات است، تصریح کرد: شنیده ام میثم قشلاقی آسیب دیدگی دارد و برایش آرزوی سلامتی می‌کنم، اما مشکلی برای انتخابی زدن با هیچ بوکسوری ندارم، اما به شرطی که عدالت در بازی رعایت شود.

سید شاهین موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی برنا، درباره غیبت در اردوی تیم ملی بوکس اظهار داشت: داستان خیلی پیچیده نیست، چون هربار یک موضوعی مطرح می‌شود که برایم خیلی عجیب است. یک بار می‌گویند بی نظمی کردی که من خودم نمیدانم منظور مربی کوبایی در این خصوص چیست. یک بار میگویند در جهانی و بازی‌های آسیایی نتیجه نگرفتم که تمام تیم در این رقابت‌ها شکست خورد و فقط من نبودم.