نمیشد با زور اسلحه برانکو را به پرسپولیس آورد

درخشان در پایان در این خصوص که چقدر به آینده پرسپولیس خوشبین است، خاطرنشان کرد: امیدوارم پرسپولیس بتواند در ادامه فصل نتایج خوبی بگیرد و قهرمانی‌های فصل گذشته اش را تکرار کند و بتواند دوباره رضایت هواداران را جلب کند.  

حمید درخشان در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، در خصوص  انتخاب سرمربی جدید پرسپولیس اظهارداشت: خوشحالم که بالاخره تکلیف کادرفنی پرسپولیس مشخص شد تا تیم از بلاتکلیفی خارج شود. به هرحال پس از قطع همکاری یحیی گل محمدی با پرسپولیس، باید تکلیف سرمربی جدید روشن می‌شد تا تیم بتواند با کادری کامل خود را برای ادامه حضور در این فصل آماده کند.

انتهای پیام/ 



منبع

گفت و گو از سمیه قدیری 

پیشکسوت پرسپولیس در مورد این که برانکو گزینه‌ای بود که مورد تایید همه بود، اما حضورش در این تیم منتفی شد، گفت: خوب مدیران باید چه کار می‌کردند؟ دو سه بار با برانکو صحبت کردند و او بنا به دلایلی که برای خودش محترم بود، جواب منفی داد. نمی‌شد که به زور اسلحه او را راضی به حضور در پرسپولیس کرد. درست است که شاید برانکو انتخاب مورد تایید همه بود، اما وقتی او این پیشنهاد را قبول نکرده، مدیران باید به سراغ گزینه‌های بعدی می‌رفتند.

سرمربی اسبق پرسپولیس تاکید کرد: با در نظر گرفتن تمام این مسائل به نظر من در حال حاضر اوسمار تنها گزینه‌ای بود که می‌شد به او اعتماد کرد و سکان هدایت پرسپولیس را به او سپرد. به اعتقاد من اوسمار شاید گزینه ایده‌آلی نبود اما در شرایط فعلی انتخاب بدی به شمار نمی‌آید.

بخوانید:  مازندران اولین مقصد سفر کاری وزیر جدید جهاد کشاورزی

حمید درخشان در خصوص بروز برخی اختلاف نظر‌ها بر سر این انتخاب و این شایعه  که این  مساله بین بازیکنان هم رسوخ پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: بازیکنان نباید وارد این بازی‌ها و این صحبت‌ها شوند. آن‌ها باید بدون دخالت در این مسائل با آرامش فقط به دنبال فوتبال خود باشند و ظیفه دارند با هر مربی که مدیران باشگاه انتخاب می‌کنند، کار کنند. انتخاب مربی برای هر تیم و هر باشگاه، پروسه‌ای است که برعهده مدیران و اعضای هیات مدیره باشگاه است. این یک قاعده برای باشگاه‌های حرفه‌ای است. اینجا خونه خاله نیست که فلان بازیکن موافق سرمربی باشد و یکی دیگر مخالف!

وی در مورد سپرده شدن سکان هدایت پرسپولیس به اوسمار ویرا تاکید کرد: به هرحال در شرایط فعلی جذب سرمربی خارجی دیگری برای پرسپولیس مشکلات خاص خود را داشت. در حال حاضر شناخت از تیم و بازیکنان، یکی از مهمترین فاکتو‌هایی  بود که سرمربی پرسپولیس به آن نیاز داشت. اگر قرار بود مربی جدیدی به پرسپولیس اضافه شود، شرایط کمی مشکل می‌شد و مربی جدید تا می‌خواست با تیم و بازیکنان آشنا شود، نیم فصل به پایان رسیده بود. ضمن  این که به طور حتم مربی جدید به هیچ وجه برای موفقیت در نیم فصل اول حضورش گارانتی و تضمینی نمی‌دهد.