نکات کلیدی در طراحی تابلو مغازه

تأثیر بسیار زیادی بر ظاهر و زیبایی آن دارد به همین دلیل باید در طراحی و اجرای آن دقت زیادی شود تا کار نتیجه مطلوبی داشته باشد. از دیگر عوامل مهم و تاثیر گذار طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی فروشگاه کفپوش آن هست که باید هماهنگ با سبک فضا باشه و لیز نباشه و به راحتی بتوان آن را تمیز کرد چون ممکنه در طول روز مواد و محصولات آرایشی و بهداشتی بر روی آن ریخته و باید خیلی سریع آن را پاک کرد.یکی از نکاتی که در هنگام انتخاب کفپوش باید بهش توجه کنیم اینکه چون فروشگاه مکانی پرتردد هست علاوه بر زیبایی کفپوش باید به دوام آن هم توجه کنیم که در برابر رفت و آمدهای مکرر دچار آسیب و شکستگی نشود. شلف ها خیلی کاربردی هستند و در همه جا کاربرد دارند. در زمینه تاثیر نگهداری گل در خانه و شرکت تحقیقات نشان می دهد که افرادی که زمان زیادی را صرف نگهداری از گل و گیاه می کنند، روابط صمیمیتر و موثرتری با دیگران دارند. آیا تعداد زیادی از خریداران مربوط به حوزهی شما در حال خرید هستند؟ طراحی دکوراسیون داخلی مغازه های مختلف آیا متفاوت میباشد؟

طراحی دکور مغازه مهمترین عامل برای جذب افراد خارج مغازه است به طوری که یک طراحی خوب می تواند افرادی که در حال گذر هم هستند را مجاب کند تا لحظاتی از اجناس داخل مغازه دیدن کنند.دکور یا ویترین هر مغازه می تواند عامل جذب یا دفع مشتری باشد. ورودی مغازه یکی از مهم ترین بخش ها است و به ورودی فروشگاه و مغازه اصطلاحا دعوت کننده مشتری می گویند بنابراین بر اساس اصول فنگ شویی مغازه بهتر است دکوراسیون ورودی مغازه را با دقت بیشتری طراحی کنید و برای این بخش از مغازه از رنگ های روشن و شاد استفاده نمایید. یکی از مهم ترین و اساسی ترین مسائلی که این پروژه به سبب کاربری اش با آن مواجه است، مراجعه مشتریان زیاد می باشد که به تبع آن نیازمند بدنه وسیع برای کانترها می باشد. بین ویترین ها فاصله مناسبی ایجاد کنید و راهروهای مغازه را با ویترین های زیاد پر نکنید. علاوه بر این فروشنده از بهترین و شاخص ترین اجناس خود به عنوان نونه در دکور استفاده کند.عامل دیگری که می تواند داخل مغازه را جلوه دهد رنگ و متریالی است که در طراحی مغازه از آن استفاده می کنیم.در مغازه آرایشی بهداشتی به دلیل کاربری که دارد در طراحی دکوراسیون آن از رنگ سفید استفاده می کنند.اما این رنگ ها به خودی خود فضا را سرد و ابهام انگیز می کنند.این رنگ ها باید با رنگ های مکمل و یا نقره ای و طلایی ترکیب شوند و فضای داخلی را کلاسیک جلوه دهند.علاوه بر این ها می توان از شیشه های آنتیک در دکور آن استفاده کرد.متریال های کف و سقف مغازه ها به دلیل رفت و آمد زیاد باید از مقاومت بالایی در برابر ضربه برخوردار باشد.مضاف بر این اگر با رنگ های تیره یا مکمل باشد که کثیفی را جلوه ندهد.

فاصله محصولات از هم و نحوه قرارگیری در دکور بسیار مهم است تا جلوه خوبی داشته باشند و مشتری با دیدن آنها جذب دیگر محصولات داخل مغازه شود. زمرد با شکست نور، که مانند منشور عمل میکند، الهامبخش نورپردازی داخل فضا است؛ همچنین چراغهای انتخاب شده برای پروژه منطبق با فُرم زمرّد میباشد. بنابراین الهام گرفتن از این فرم، باعث ایجاد فرم های پویا و شکل های بی قاعده و خطوط شکسته ای شد که در جوار رنگ سفید در فضا تعادل بصری ایجاد کرده است. گره زدن روسری به دور میله ای که به دیوار متصل است، همانند آویختن آن از آویز مخصوص، روش خوبی برای نمایش آن است.

بخوانید:  تزریق ژل به لب

این نما به دلیل سادگی در عین پیشرفته بودن و عدم استفاده از جزئیات پیچیده و غیرعادی بسیار محبوب است البته این بدان معنا نیست که ساختمان های مدرن لزوما زاویه دار و چهار گوش هستند بلکه در برخی از آن ها از خطوط منحنی و نرم نیز به کار برده می شود. بعد از اینکه ایده دکوراسیون مطرح و توسط نرم افزارها طراحی شد به مرحله اجرا می رسد و می تواند فضایی مناسب و ایده آل در داخل مغازه ایجاد نماید. با توجه به اینکه اغلب بزرگسالان به سمت محیط های مرتب و رسمی گرایش پیدا می کنند، در نتیجه چیدمان دکور فروشگاه و مانکن ها باید کاملا مرتب و رسمی بوده و از نورپردازی های تقریبا روشن باید استفاده شود. در هنگام طراحی دکوراسیون مغازه دقت کنید که از تمامی نقاط و قسمت های مغازه به خوبی استفاده شود و تا جایی که امکان دارد فضای موجود بهینه سازی شود. با توجه به فضای رقابتی موجود در تبریز، طراحی دکوراسیون مغازه در تبریز از نظر میزان ایجاد جذابیت برای مشتریان و حس دعوت کنندگی اهمیت دوچندانی می یابد. در برخی از فروشگاه ها فضای کمی برای تردد مشتریان در نظر گرفته شده و در برخی دیگر آنقدر فضای خالی در مغازه وجود دارد که مشتری حس خرید از یک فروشگاه ورشکسته را پیدا میکند.

5. گل ها بهترین هدیه برای مناسبت ها: خاطره انگیز ترین روزها در زندگی هر فرد مناسبت های خاص زندگی او مانند تولد، سالگرد ازدواج و… اگر میتوانید کار خود را به یک طراح معماری داخلی بسپارید تا بهترین و مناسب ترین رنگ را برای دکور مغازه تان انتخاب کند اگر میخواهید خودتان به رنگ آمیزی مغازه بپردازید پیش از شناسایی رنگها و دانستن روانشناسی آنها بهتر است یکبار کاربری مغازه را با خودتان مرور کنید و ببینید از هر دیوار چه انتظاری دارید تا بهترین رنگ را با توجه به کاربری اش انتخاب کنید. شال و روسری از جمله محصولاتی است که دارای جایگاه خاصی در بین بانوان است. در این بخش به معرفی دکوراسیون مغازه مردانه می پردازیم که این مدل های زیبا و جدید می توانند ایده مناسب و جالبی برای شما باشند. در طراحی قفسه های ویترین ها، توجه به نور طبیعی، تعادل و عدم تقارن در چیدمان تاثیرگذار هست. با نور پردازی صحیح، محصولات بیشتر به چشم آمده و مشتری قادر به دیدن و بررسی آنها خواهد بود. امروزه با بیشتر شدن رقابت در زمینه کسبوکارهای مختلف، طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاهها مطابق با جدیدترین شیوهها میتواند تأثیر مهمی در افزایش میزان فروش انواع محصولات داشته باشد.

بر اساس اصول فنگ شویی فروشگاه بهتر است بخشی از فضای مغازه و فروشگاه را به کالاهای فصلی اختصاص دهید توجه داشته باشید که این کالاها ثابت نیستند و در فصل های مختلف سال جابجا می شوند. پرکاربردترین روش در میان تابلوسازان در ایران روش ثابت fixing می باشد. امروزه در بازار رقابت در زمینه فروش ، طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی یه فروشگاه محصولات آرایشی و بهداشتی به تنهایی میتونه عاملی مهم برای رونق و افزایش فروش محصولات باشه و بالعکس طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی نامناسب ، باعث از میان رفتن کسب و کار و سرمایه فروشگاه باشه. علت این امر نیز آن است که صاحب فروشگاه با اجراء این طرح از دکوراسیون، قصد دارد تا محصولات را بسیار منحصر به فرد و خاص به مشتری معرفی نماید.

بخوانید:  هوشمند سازی ساختمان چیست اجزا و مزایای آن پرشین سازه

با استفاده از این نوع قفسه بندی میتوانید به آسانی محصولات خود را در یک نگاه به مشتریان معرفی کنید. همچنین با در نظر گرفتن این نکته که اکثر مشتریان چنین فروشگاهی خانمها هستند، باید چیدمان محصولات آرایشی به صورتی کاملا منظم و بهدور از بهم ریختگی انجام شود. یکی از عواملی که در طراحی داخلی فروشگاه ها باید بهش توجه بشه تهویه هوای فضاست که با توجه به تکنولوژی های موجود در این زمینه میتوان به خوبی هوای فضای داخلی فروشگاه رو به طور منظم در گردش قرار داد. هر چه دکوراسیون قنادی شما منظم تر باشد و مشتری را راحت تر به مقصود خود برساند، فضای قنادی در نظر مشتری دوست داشتنی تر دیده میشود. فنگ شویی از انواع هنرهای باستانی شرقی است و بر اساس فنگ شویی هر وسیله ای در محیط کار و منزل باید در جای مناسب خود قرار بگیرد تا فضایی آرامش بخش در محیط کار و محیط منزل ایجاد شود. طراحی دکور برای مغازه لوازم آرایشی نیاز به ایده هایی نو دارد؛ ایده ای که به مشتری نشان بدهد که در این جا چه محصولاتی به فروش می رسد. متریال در دکوراسیون آرایشی حائز اهمیت است اولا باید طوری باشد که اجناس را لوکس نشان دهد انتخاب یک متریال مناسب از مجرب بودن طراح است در دکور لوازم آرایشی آینه هم بی تاثیر نیست ،اینه فضا را بزرگ تر جلوه می دهدو در کنار آن پوستر هایی با برندهای متنوع از لوازم آرایشی با بهترین عطر ها و ادکلن ها با هماهنگ سازی رنگ های مورد نظر در داخل مغازه قرار دهیم .نور پردازی در دکور داخلی لوازم بهداشتی آرایشی باید بسیار روشن باشد زیرا هیچ مشتری حاضر به خرید در مغازه تاریک و دارای محدودیت نور دارد ننخواهد بود و در خرید خود تردید دارد همچنین نورپردازی ویترین مغازه بتید طوری باشد که از ویترین های مغازه اطراف به صورت خاص به نظر برسد وجلب توجه قیمت طراحی دکوراسیون داخلی مغازه کند.

گروه دکور آی پی جی دکور با در نظر گرفتن این موضوع، بهترین شیوههای طراحی فضای داخلی مغازه لوازم آرایشی را در اختیار شما قرار میدهد و به هرچه بهتر شدن فضای کسب و کار شما کمک میکند. اگر شما مدیر یک فروشگاه لوازم آرایشی هستید و قصد دارید از بهترین متدهای نورپردازی در فروشگاه لوازم آرایشی خود بهره ببرید، میتوانید با گروه آی پی جی دکور تماس بگیرید. 1. 1 ویترین مغازه لوازم آرایشی؛ بر خلاف قفسه ها مشتریان نمی توانند به محصولات داخل ویترین دست بزنند و شما می توانید از این فرصت بیشترین بهره برداری را داشته باشید؛ مثلاً می توانید از بسته های خالی لوازم آرایشی استفاده کنید و دیگر نگران خراب شدن آن ها و ضرر کردن تان نباشید. اما فروشگاه ها و مغازه هایی با متراژهای کوچک هم بسته به خلاقیت و توانمندی طراح، جای کاری زیادی داشته و می توانند از فضا های حجم در طراحی بهره ببرند و یا طبقات متعددی روی دیوارها نصب کنند.

بخوانید:  بهترین اسپیکرهای بلوتوث ارزان قیمت از 100 تا 700 هزار تومان تکنوسان مگ | bandiran1
1. گل ها تصفیه کننده های طبیعی هوا: وجود گل و گلدان در محیط های بسته باعث تصفیه هوا و آزاد شدن اکسیژن می شود. 2.2. سعی کنید برای هر قسمت لوازم آرایشی لوازم تستی (یا همان TESTER) داشته باشید تا مشتریان بتوانند محصولات شما را امتحان کنند و از میان آن ها انتخاب کنند. اگر افراد مجاز به تست از محصولات باشند، نمایشگرها با پودرها، کرمها و اثر انگشتهای مختلف کثیف میشوند. خانم ها تمایل دارند تا در فروشگاههای لوازم آرایشی مکانهای برای تست لوازم وجود داشته باشد. اصولا مغازه لوازم آرایشی باید به گونهای طراحی شود که فضای کافی برای تردد بازدیدکنندگان و مشتریان و همچنین تست کردن محصولات وجود داشته باشد.

این اثر در واقع بخشی از فاز دوم یک طرح شهری برای ایجاد یک محله ی جدید است. در همین حال ، پانل های دیواری تزئینی سه بعدی بسیار مهم هستند زیرا آنها یک ماده جدید فوق العاده هستند که در وهله اول هرگز دیده نشده اند. سعی کنید در فضای داخلی مغازه کوچکتان از رنگ های روشن استفاده کنید که این امر باعث می شود مغازه کوچک شما بزرگ تر به نظر برسد. کافی است آن ها را طوری تا کنید که اندازه شان به حدود سی سانتیمتر برسد و بعد آن ها را مرتب در قفسه ها بچینید.

اجناس را روی یکدیگر بچینید زیرا چشم ارتفاع را بیشتر می بیند بنابراین بهتر است برای چیدمان اجناس در فضای قفسه ها و مغازه بیشتر از ارتفاع استفاده کنید. 2.6. می توانید برای جذابیت بیشتر محصولات از پوستر خاص هر برند استفاده کنید و محصولات را در کنار پوستر معرفی همان برند بچینید. لوازم مراقبت مو نظیر انواع محصولات حالت دهنده/ انواع رنگ مو/ محصولات تقویت کننده مو/ انواع واکس مو و … زیرا این رنگ لوگوی شما، هویت و نام تجاری شما را یدک میکشد . این مقاله جهت آشنایی شما با گلهاست؛ که بتوانید با آگاهی کامل گلهایی را که دوست دارید؛ خریداری نمایید؛ و از آنها به خوبی محافظت نمایید.

در طراحی مغازه یا یک فروشگاه باید به تمامی استانداردهای طراحی داخلی آن توجه نمود.مغازه ها بر حسب کاربری و فعالیتی که در آن انجام می شود مورد توجه قرار می گیرد.طراحی دکوراسیون مغازه آرایشی از جمله طراحی هایی است که باید دکور خوب و گیرایی برای جذب مشتری ها داشته باشد.تمامی فروشگاه ها و یا مغازه هایی که طراحی می شوند نمی توانند ویژگی های خود را به نمایش بگذارند و فروشی داشته باشند تا زمانی که یک دکوری برای جذب مشتری ها داشته باشند. طراحی مغازه شیرینی فروشی و قنادی اهمیت بسیاری برای صاحبان این کسب و کار دارد.یکی از موارد جذب مشتری به سمت مغازه ای بی شک طراحی داخلی آن می باشد. نمای شیشه ای اسپایدر، حداکثر دید با کمترین میزان استفاده از فریم و فلزات را ایجاد می نماید و نسبت به سایر نماهای شیشه ای ایمنی بیشتری فراهم می کند. با توجه به اصل مهم تناسب در طراحی داخلی، دیوار فروشگاه شما باید نسبت به دکوراسیون آن با یک تناسب کلی همراه باشد.