نکونام از تجربیاتش استفاده کند قهرمانی استقلال دور از دسترس نخواهد بود

انتهای پیام/



منبع

امین منوچهری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، در خصوص بازی استقلال مقابل سپاهان گفت: این بازی یک بازی ۶ امتیازی بود که با برتری استقلال خاتمه یافت. مدیریت بازی استقلال عالی بود و این تیم به حق خودش رسید. این ۳ امتیاز برای آبی‌پوشان بسیار حیاتی بود.

مهاجم اسبق استقلال درباره عملکرد مهاجمان این تیم اظهار داشت: استقلال به اهدافش رسیده و رتبه خوبی دارد. وقتی تیم صدر جدول است یعنی تفکرات سرمربی اجرا شده و همه بازیکنان به وظایف خود عمل کرده‌اند. چه بلانکو مهاجم باشد و چه آرمان رمضانی، به هر حال استقلال صدرنشین است. بقیه هم به وظایف‌شان به خوبی عمل کرده‌اند.

وی افزود: استقلال می‌توانست در ضد حملات بهتر کار کند و به گل برسد. مهرداد محمدی در یکی دو صحنه باید باهوش‌تر عمل می‌کرد تا اندوخته‌ها بیشتر می‌شد. در نهایت مهم ۳ امتایز بود که به دست آمد.

منوچهری در خصوص آینده آبی‌پوشان در لیگ گفت: استقلال امروز قدم بزرگی برای قهرمانی برداشت. لیگ هنوز ادامه دارد و هفته‌های زیادی مانده اما به موفقیت تیم خوشبینم. افراد باتجربه‌ای در تیم حضور دارند. جواد نکونام می‌تواند از تجربه خود به خوبی استفاده کند و استقلال را به موفقیت برساند. در آن صورت قهرمانی دور از دسترس نیست.

بخوانید:  واکنش سخنگوی وزارت امور خارجه به ضرب و شتم زنان اسیر فلسطینی در زندان "دامون