نکونام در دوران بازی در خدمت تیم بود و از بازیکنانش هم همین را می‌خواهد

پیشکسوت استقلال در خصوص انتقادات از سبک بازی استقلال گفت: می‌گویند استقلال بدبازی می‌کند اما با همین سبک بازی هم شانس قهرمانی دارد. حرف من این است که استقلال بد بازی نمی‌کند بلکه ما از تیمی که صدر جدول است توقع بازی‌های بسیار درخشان و درجه یک و پرهیجان داریم. انتظارات ماست که بالاست. استقلال با بردهای اقتصادی در صدر است اما به هر حال شانس بالایی برای قهرمانی دارد.

یوسفی در خصوص مساله تغییر مدیریت اظهار داشت: از زمان حضور خودم در استقلال در دهه ۸۰ این تیم همواره مشکلات مدیریتی داشته تا همین امروز. تعجب من این است که ارتباط مدیر و مربی امسال کاملا قطع بود. فقط نتایج خوب بود که باعث شد این تیم بحران بزرگی نداشته باشد. شک نکنید این اتفاقات در روحیه بازیکنان تاثیر‌گذار است.

وی در پایان گفت: شاید نکونام دوست داشته باشد بر اوضاع مسلط‌تر باشد و همه چیز را کنترل کند. در کل خود او تیم را جمع و جور کرد و در صدر نگه داشت. فاصله امتیازی تیم او با تیم دوم می‌توانست در صورت عدم مشکلات بیشتر هم باشد که حواشی چنین اجازه‌ای نداد.

وی افزود: خود نکونام در دوران بازی خود سعی داشت بیشتر در خدمت تیم باشد تا این که بخواهد انفرادی بازی کند. حالا هم از بازیکنانش همین انتظار را دارد. همچنین اینکه در فوتبال ایران عدم دریافت گل، شما را برای قهرمانی در موقعیت بهتری قرار می‌دهد. در نتیجه او استراتژی غلطی انتخاب نکرده است.

محسن یوسفی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، در خصوص عملکرد استقلال مقابل تراکتور گفت: سبک بازی‌های استقلال تا حدودی قابل پیش بینی است و این تیم تمرکز خود را بر ضد حملات گذاشته است. در بازی مقابل تراکتور همین مساله وجود داشت و آبي‌پوشان می‌خواستند در ضد حملات گل بزنند.

بخوانید:  با توقف جنگ غزه آرامش به کل منطقه باز می‌گردد

انتهای پیام/



منبع