نکونام می‌تواند شرایط استقلال را مدیریت کند/ بازی با تراکتور در قهرمانی تاثیر زیادی دارد

پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص اینکه آیا می‌توان به آینده آبی پوشان خوش‌بین بود یا خیر توضیح داد: با توجه به ثبات به وجود آمده، اسپانسرهایی که آمده‌اند و روابط حسنه بین مدیریت و کادر فنی فکر می‌کنم آینده خوب است. اگر در زمان حواشی و اختلافات بین نکونام و خطیر، تیم شکست می‌خورد اوضاع به شدت بد می‌شد. حالا اما به نظرم مسیر استقلال مسیر بدی نیست. امیدوارم در نهایت بهترین اتفاقات برای استقلال بیفتد.

یوسفی در مورد مقایسه تیم این روزها با تیم دوران مظلومی که بردهای پیاپی داشت اما نتوانست قهرمان شود تصریح کرد: تفاوت‌هایی بین تیم فعلی و تیم زمان ما وجود دارد. وقتی ما نتوانستیم آن اختلاف را حفظ کنیم یعنی من بازیکن و مربی نتوانستیم شرایط را مدیریت کینم. به نظر نکونام می‌تواند شرایط را مدیریت کند. به نظرم در بحث تاکتیکی همه بازیکنان در خدمت تیم هستند و خیلی از توانایی‌های فردی خود استفاده نمی‌کنند. همه در قالب یک تیم بازی می‌کنند و این یک اتفاق مثبت است.

چپ‌پای اسبق استقلال درباره اینکه جلالی و سلمانی در زمینه کارهای دفاعی چندان قوی کار نمی‌کنند توضیح داد: استقلال چه داخل خانه و چه بیرون از خانه باید برنده شود. به همین دلیل هم باید به سراغ بازیکنانی برویم که قدرت هجومی بیشتری دارند. سلمانی فیزیک درشتی ندارد که بگوییم در دفاع بماند و جلالی هم چندان بد کار نکرده. در مجموع جلالی بهتر بوده و به نظرم باید گزینه اول باشد.

محسن یوسفی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، درباره روند استقلال در بازی‌های امسال گفت: با توجه به مشکلاتی که استقلال از ابتدای فصل از نظر مالی و مدیریتی داشت در مجموع این تیم نتایج قابل دفاعی گرفته. آبی‌پوشان در صدر جدول هستند و به نظرم اتفاقات خوبی برای این تیم افتاده.

بخوانید:  باقری تهران را به مقصد دوحه ترک کرد

وی در خصوص بازی این هفته استقلال مقابل تراکتور گفت: تراکتور تیم پر فراز و نشبی است چون بازیکنانش آزادانه و انفرادی کار می‌کنند.این مساله باعث می‌شود تا هر زمان از نظر فردی خوب باشند، تیم نتیجه بگیرد. همیشه‌ هم که یک بازیکن نمی‌تواند خوب باشد، پس روندشان عالی نیست و سبک بازی تیم‌شان خیلی واضح و مبرهن نیست. باید خیلی مراقب این تیم باشیم. نتیجه این بازی در قهرمانی بسیار تاثیرگذار است چون تراکتور از قهرمانی دور می‌شود و این برای استقلال کمهم است.

وی افزود: برای قهرمانی اما تصور می‌کنم باید کیفیت فوتبال هم بهتر شود. استقلال با نتایج نزدیک برنده شده و با اختلاف زیاد در بازی‌های پیروز نبوده. برای اینکه تا انتهای فصل امیدوار بمانیم بهتر است که کیفیت فوتبال تیم هم بیشتر شود.

انتهای پیام/



منبع