نگرانی بابت مسائل داوری بازی با استقلال نداریم

شهاب زندی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، با اشاره به تقابل اخیر شمس آذر برابر فولاد که با پیروزی تیم سعید دقیقی به پایان رسید؛ اظهارداشت: تیم ما نمایش خوبی برابر فولاد داشت و بچه‌ها از نظر فنی و فوتبالی در این دیدار فوق العاده ظاهر شدند و با ارائه یکی از بهترین عملکردهای خود توانستیم پیروزی خوبی را در این بازی به دست آورده و سه امتیاز خانگی مهم را به دست آوریم. 

انتهای پیام/ 



منبع

وی ادامه داد: عملکرد ما در این دیدار به گونه‌ای بود که می‌توانستیم با گل‌های بیشتری فولاد را شکست دهیم اما در نهایت این بازی با پیروزی یک بر صفر شمس آذر به پایان رسید.

مدیرعامل شمس آذر با اعلام رضایت از شرایط این تیم و کادرفنی‌اش تاکیدکرد: از شرایط تیم و نتایج راضی هستیم. کادرفنی و بازیکنان تیم ما از شرایط  خوبی برخوردار هستند و با انگیزه و روحیه بالایی برای کسب موفقیت تلاش می‌کنند و این مساله ما را امیدوار می‌کند این فصل را با بهترین شرایط و جایگاه در جدول رده بندی به پایان برسانیم و اتفاقات خوبی را برای هواداران مان رقم بزنیم.

مدیرعامل شمس آذر در پایان گفت: مثل بازی برابر پرسپولیس که هواداران مان برای حمایت و تشویق تیم شهرشان به تهران آمدند، تمهیداتی را برای حضور هواداران مان در بازی مقابل استقلال هم اندیشیده‌ایم تا هواداران بتوانند برای حمایت از شمس آذر و تماشای این دیدار در استادیوم آزادی حاضر شوند.

وی در خصوص حواشی اخیر لیگ برتر در مباحث داوری خاطرنشان کرد: نگرانی از این بابت نداریم و با تمرکز بالا خودمان را برای بازی برابر استقلال آماده می کنیم.

بخوانید:  تشکیل پرونده قضایی برای رسیدگی به موضوع قتل یک جوان در شهرستان مهاباد

زندی در آستانه دیدار حساس شمس آذر برابر استقلال در هفته بیست و چهارم لیگ برتر گفت: بازی برابر استقلال بازی سختی است. حریف این هفته ما تیمی است که سخت گل می‌خورد و کمتر کسی آخرین باخت این تیم را در لیگ برتر به خاطر می‌آورد. این تیم از نفرات خوبی برخوردار است و ما هم تلاش می‌کنیم با تمام توان خود در این دیدار به میدان برویم و بتوانیم شرایط خوبی را در این بازی داشته باشیم و بتوانیم در پایان نتیجه لازم را کسب کنیم.