هفته تربیت‌بدنی اوج برنامه‌های عملیاتی اداره‌کل ورزش و جوانان استان تهران خواهد بود

وی به عنوان رئیس ستاد افزود: هم‌زمان با برگزاری المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور، مراسم اختتامیه به‌گونه‌ای برگزار شود که بتوانیم بهترین بهره را برای معرفی برنامه‌های اداره‌کل ورزش و جوانان استان تهران ببریم.

در این جلسه، حسن داورزنی به‌عنوان دبیر ستاد اجرایی هفته تربیت‌بدنی منصوب شد و مقرر شد در هفته تربیت‌بدنی برنامه‌های اجرایی بر محورهای فرهنگی و اجتماعی، حضور بر مزار شهدا علی‌الخصوص شهدای ورزشکار و تکریم از خانواده معظم شهدا و ایثارگران، تکریم و تجلیل از قهرمانان و فعالان توسعه ورزش و پیشکسوتان در حیطه فتوت و جوانمردی و اجرای مسئولیت‌های اجتماعی در حوزه‌های ورزش مدنظر قرار گیرد. همچنین رویدادهای ورزشی جشنواره‌ها و همایش‌های ورزشی توسط دفتر توسعه همگانی و روستایی عشایری و در بخش عمرانی افتتاحیه پروژه‌های ورزشی توسط ادارات کل بویژه پروژه‌هایی که آماده افتتاح است، در دستور کار قرار گیرد.

وی همچنین گفت: بایستی از باشگاه‌های فعال و آنان که نقش اجتماعی خود را به‌خوبی ایفا کردند و قهرمانان و استعدادهایی را به جامعه ورزش تهران و تیم‌های ملی معرفی نمودند، تقدیر و تشکر کرد.

جوادی در بخشی دیگر از سخنان خود از حضور نمایندگان باشگاه‌ها در لیگ های برتر گفت: می‌بایستی از ظرفیت این باشگاه‌ها برای برنامه‌های ورزش استان تهران استفاده کرد و بحث حمایتی اداره‌کل ورزش و جوانان استان تهران از این باشگاه‌ها هم مدنظر قرار داد.

وی در ارتباط با موضوع جوانان نیز گفت: بایستی نمایشگاه‌ها، فعالیت‌ها و دستاوردهای مختلف حوزه نیز در هفته تربیت بدنی و در حاشیه نمازهای جمعه ادارات شهرستان‌ها و حتی نماز جمعه شهر تهران با دعوت از چهره‌های مطرح و شناخته شده در دستور کار قرار گیرد.

بخوانید:  رایزنی تلفنی وزرای امور خارجه ایران و عمان درباره تحولات جاری فلسطین

مدیرکل تاکید کرد: در هفته تربیت بدنی می‌بایستی با دعوت از رؤسای هیات‌ها و قهرمانان ورزشی استان از آنان تقدیر کرد.

انتهای پیام/



منبع

مدیرکل ادامه داد: تجهیز خانه‌های روستایی همزمان با هفته وحدت و هفته تربیت‌بدنی و برنامه‌ریزی ورزش همگانی در این هفته باید در دستور کار قرار گیرد. ادارات در این هفته از قهرمانان و پیشکسوتان خود تجلیل کنند و حتی‌المقدور این برنامه‌ها در نماز جمعه برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران، علی جوادی در جلسه ستاد هفته تربیت‌بدنی گفت: مجموعه عملکردها و گزارشات در بخش‌های ورزشی، عمرانی و دیگر برنامه‌های ستادی می‌بایستی در کنار همدیگر اطلاع‌رسانی شود و برنامه‌ریزی برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این هفته صورت پذیرد.