هفته چهاردهم لیگ برتر؛ جنگ تماشایی قرمزها در قائمشهر


بازی‌های هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال عصر امروز با برگزاری چند دیدار به پایان می‌رسد.

تقابل دو تیم قرمزپوش به میزبانی شاگردان مطهری یکی از جالب ترین دیدارهای این هفته از لیگ برتر است؛ جایی که نساجی پس از تساوی برابر هوادار در تهران امیدوار است به ناکامی های اخیر خود پایان داده و پس از 3 هفته ناکامی (دو شکست و یک تساوی) جبران مافات کرده و در خانه به پیروزی برسد. این در حالی است که تراکتوری ها پس از حضور خمز، سرمربی اسپانیایی جان تازه ای گرفته اند و می خواهند به جایگاه بهتری در جدول دست پیدا کنند.

شاگردان مجتبی حسینی پس از تساوی خارج از خانه برابر پرسپولیس حالا برای بازی سخت خانگی خود برنامه ریزی می کنند. پیکان امروز در دیدار خانگی برابر سپاهانی به میدان می رود که در هفته قبل با به راه انداختن جشنواره گل مقابل نفت مسجدسلیمان پیروزی ویژه و پرگلی را در خانه به دست آورد تا با 3 امتیاز حاصل از این 4 گل، خود را در کورس بالانشینان در این فصل حفظ کرده و در انتظار لغزش سرخابی ها باشد. شاگردان مورایس در این دیدار برای کسب حداکثر امتیاز برابر خودروسازان کار چندان آسانی را پیش روی خود نمی بینند.





منبع


|

بخوانید:  پس از بررسی‌ها حضور بانوان در ورزشگاه‌ها نهایی می‌شود

هفته چهاردهم لیگ برتر؛ جنگ تماشایی قرمزها در قائمشهر

نساجی مازندران- تراکتور تبریز

در آغاز بازی های این هفته در کرمان دو تیم مس و ملوان بازی ویژه ای را برابر هم دارند که می توان گفت نقطه عطف آن تقابل دو سرمربی جوان این دوره از لیگ برتر روبروی یکدیگر است. در این دیدار مس در حالی در خانه پذیرای ملوان است که در آخرین بازی این فصل خود در بازی خارج از خانه برابر تراکتور به لطف تساوی بدون گل به یک امتیاز دست پیدا کرد تا حالا در بازی خانگی برابر ملوان صف آرایی کند. شاگردان مازیار زارع که در دو هفته اخیر دو تساوی بدون گل برابر مس رفسنجان و سپاهان کسب کرده اند، امیدوارند از این دیدار نیز دست خالی میدان ترک نکنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا؛ بدون احتساب بازی امروز پرسپولیس در سیرجان برابر گل گهر، امروز شاهد برگزاری سه دیدار از چارچوب هفته چهاردهم از لیگ برتر هستیم؛ دیدارهایی که هر یک از آنها از جذابیت های ویژه ای برخوردار است.


انتهای پیام//