هلاکت شرور مسلح در دلگان




آیا این خبر مفید بود؟

انتهای پیام 





سرهنگ خبازی تصریح کرد: قاتل فراری در حین دستگیری مقاومت نموده و دست به سلاح کلت که در کمر داشته می برد که در این هنگام با اقدام سریع و به موقع مامورین فرصت تیراندازی پیدا نکرده و بصورت سهوی حین کشمکش به خود از ناحیه پهلو شلیک نمود که بلافاصله توسط عوامل امدادی به بیمارستان امام رضا ( ع ) دلگان منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دلگان از جان باختن قاتل و شرور مسلح دلگانی در اثر شلیک به خود در حین دستگیری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سیستان و بلوچستان ،سرهنگ خبازی اظهار کرد: در روز گذشته یکی از اشرار منطقه دلگان به نام ح.ب به علت ارتکاب قتل دو نفر از شهروندان به نام های علی علیزاده و بهروز علیزاده در اسفندماه سال ۱۳۹۸ در منطقه زهکلوت و همچنین ارتکاب جرایم خشونت بار دیگری از قبیل، تیراندازی به خودروهای عبوری و سرقت مسلحانه در محورهای شهرستان دلگان و حمل و نقل مسلحانه مواد مخدر تحت تعقیب پلیس این شهرستان بود .


فرمانده انتظامی شهرستان دلگان خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودرو این شرور مسلح نیز یک قبضه سلاح جنگی کلاشینکف به همراه ۵تیغه خشاب و تعداد ۸۵ فشنگ جنگی کشف و ضبط شد.

وی افزود:روز گذشته حین اجرای عملیات دستگیری این شرور قصد استفاده از سلاح جنگی و تیراندازی به سمت مامورین را داشت که ناکام ماند.





منبع

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف