همدان میزبان مسابقات فوتبال مناطق کشور در دو رده سنی

دبیر هیئت فوتبال استان همدان گفت : در رده سنی جوانان تیم آریان همدان در گروه پنجم با تیم های صنعت نفت آبادان ، آبی پوشان ایلام ، بامداد اراک و کیان زاگرس کرمانشاه همگروه است که این مسابقات از ۱۱ ارديبهشت در آبادان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، به نقل از هیئت فوتبال ، محمدرضا جابری دبیر هیئت فوتبال استان همدان بیان کرد : همدان میزبان مسابقات فوتبال مناطق کشور در دو رده سنی می باشد.

وی افزود : مسابقات فوتبال مناطق کشور در رده سنی زیر ۱۸ سال از ۱۵ اردیبهشت ماه در همدان آغاز خواهد شد که تیم شهید امینی در گروه دوم این رقابت ها با تیم های انقلاب ورزش اصفهان ، آلومینیوم اراک و آریان اهواز همگروه است.

جابری تصریح کرد : همچنین این مسابقات در رده سنی امید نیز از ۲۲ اردیبهشت ماه به میزبانی همدان آغاز خواهد شد که تیم الوندنوین در گروه پنجم این رقابت ها با تیم های عقاب تهران ، شهرداری اردبیل و ولایت اهواز همگروه می باشد.

جابری در پایان خاطرنشان کرد : از هر گروه تیم های اول به صورت مستقیم به لیگ دسته اول جوانان و امید کشور و لیگ برتر زیر ۱۸ سال صعود خواهند کرد ؛ تیم های دوم گروه نیز امتیاز دور دوم مناطق کشور را حفظ می کنند و مابقی تیم ها به لیگ استانی سقوط خواهند کرد ؛ برای هر سه نماینده فوتبال استان آرزوی موفقیت و سربلندی داریم و امیدواریم با نتایج درخشان خود و صعود به لیگ های بالاتر ، موجب پیشرفت فوتبال استان شوند.

بخوانید:  چرا بانک‌های خصوصی تسهیلات مسکن را پرداخت نکردند؟



منبع