همه جوانی‌ام را برای بوکس گذاشتم


آیا این خبر مفید بود؟

شه‌بخش در پایان خاطر نشان کرد: برای موفقیت همه جوانی‌ام را گذاشتم و مدال جهانی را به دست آوردم ولی چندان حمایتی نشد. بدون شک این افتخار فقط برای شخص من نبود بلکه برای کل ایران بود. انتظار می‌رفت بعد از این تاریخ سازی نگاه‌ها کمی به این رشته المپیکی متفاوت شود ولی هیچ تغییری را احساس نکردیم.





منبع

دارنده مدال برنز جهان تاکید کرد: شاید این بازی‌ها متفاوت‌تر از دوره‌های قبل باشد چون سهمیه المپیک را هم در پی دارد. امیدوارم بتوانیم در این رویداد دشوار به آن نتیجه‌ای که مد نظرمان است دست پیدا کنیم. مهم است که باز هم در المپیک حضور داشته باشم بنابراین همه توانم را برای موفقیت در بازیها خواهم گذاشت.

انتهای پیام/

عضو تیم ملی بوکس گفت: برای موفقیت همه جوانی‌ام را گذاشتم و مدال جهانی را به دست آوردم.


دانیال شه‌بخش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، درخصوص میزان آمادگی خود برای حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: بازیهای آسیایی جزو مسابقات مهمی است که همه کشورها با برنامه در آن شرکت می‌کنند. ما هم برای حضور پر قدرت در این رقابتها استارت کار را زدیم و اخیرا هم انتخابی درون اردویی را برگزار کردیم امیدوارم که بتوانیم با آمادگی لازم و کامل در هانگژو حاضر شویم و بهترین نتیجه را رقم بزنیم.

بخوانید:  رشد ۳۰ درصدی تجارت ایران و اتحادیه اروپا

وی با بیان اینکه بازی‌های آسیایی تنها در هفت وزن برگزار می‌شود، ادامه داد: تصمیم دارم در وزن 57 کیلوگرم مبارزه کنم برای همین امر باید وزنم را کم کنم. وزن کم کردن واقعا کار آسانی نیست اما من به آن و سختی‌های رشته بوکس عادت کردم.


شه‌بخش : همه جوانی‌ام را برای بوکس گذاشتم