همه دستگاه ها در موضوع عفاف و حجاب مسئول هستند

استاندار مازندران، افزود: موضوع عفاف و حجاب امری نیست که بخواهیم به سادگی از کنار آن عبور کنیم، چرا که همه مسئول هستیم و هیچ دستگاهی نباید در اجرای قوانین این حوزه کم‌کاری یا کج‌کارکردی داشته باشد.





منبع

سید محمود حسینی پور با اشاره به اینکه دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی مازندران برای تابستان امسال باید اقدامات موثر فرهنگی در راستای کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی انجام بدهند،اظهار داشت: دستگاه‌های متولی از ظرفیت ایده‌های نو و جوانان انقلابی برای کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی در سواحل استفاده کنند و مدیران برای این جوانان نقش قائل شوند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا از مازندران ،  سید محمود حسینی پور در جلسه قرارگاه استانی عفاف و حجاب مازندران، اظهار داشت: اقدامات خوبی در سطح استان با تشکیل قرارگاه استانی عفاف و حجاب انجام شده است.

استاندار مازندران با اشاره به واگذاری دبیرخانه قرارگاه عفاف و حجاب استان به ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران،گفت: جلسات قرارگاه و دبیرخانه مِن‌بعد به‌صورت هفتگی برگزار شود و راهبردها  فرهنگی،اجتماعی،جامعه‌شناسانه و چالش‌ها در این دبیرخانه به‌طور دائمی بررسی گردد.

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

استاندار مازندران: همه دستگاه ها در موضوع عفاف و حجاب مسئول هستند