همه مسیر‌ها اصلی و فرعی در کهگیلویه و بویراحمد باز است





منبع

عابد محمدی افزود: در جاده‌های شهرستان‌های دنا، مارگون، جاده کاکان به اقلید، گردنه مورگاه در جاده یاسوج بابا میدان و سپیدار به سرفاریاب و همچنین جاده پاتاوه به دهدشت شاهد بارش برف هستیم که با آمادگی نیرو‌ها و استقرار به موقع ماشین آلات و تجهیزات برف روبی همه مسیر‌ها باز است و تردد خودور‌ها در این جاده‌ها به صورت روان اداه دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ عابد محمدی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد:دیشب با استقرار به موقع گشت‌های راهداری در مسیر‌ها، کار برف روبی و نمک پاشی در جاده‌های برفگیر انجام شد و هم اکنون همه جاده‌های اصلی و فرعی استان باز است و تردد در این مسیر‌ها ادامه دارد.


همه مسیر‌ها اصلی و فرعی در کهگیلویه و بویراحمد باز است

محمدی با بیان اینکه ۱۲۰ دستگاه سبک، سنگین و نیمه سنگین در ۲۱ راهداری در جاده‌های اصلی و فرعی کهگیلویه و بویراحمد آماده خدمات رسانی به کاربران جاده ای و مسافران هستند

مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه روستائیان روستا‌هایی که جاده‌های خاکی دارند تا پایان بارندگی‌ها از تردد در این مسیر‌ها خودداری کنند گفت: مردم استان در روز‌های بارندگی از سفر‌های غیر ضروری خودداری کنند و در صورت ضرورت برای اطلاع از وضعیت راه‌ها پیش از حرکت حتما با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند و خوروی خود را به زنجیر چرخ مجهز کرده و همچنین لباس گرم و آذوقه پیش بینی کنند.

مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای استان خبر داد و گفت:با وجود بارش‌های شدید باران و برف از دیشب تاکنون همه مسیر‌های اصلی و فرعی در کهگیلویه و بویراحمد باز است.

بخوانید:  ۵ ماده غذایی که قبل از پختن نباید شست!+ اینفوگرافی


آیا این خبر مفید بود؟


انتهای پیام 

اضافه کرد: با گشت زنی‌های به موقع و هدفمند نیرو‌های راهداری، ریزش برداری ناشی از بارنگی برف در مسیر‌ها انجام شد و خوشبختانه در این حادثه که ریزش‌ها از بالا دست به پایین دست سقوط می‌کند به کسی آسیبی نرسید.