همکاری هزار و400 وکیل نیکوکار برای معاضدت قضایی مددجویان کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری برنا؛ حسن صفادوست رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز در مراسم امضای تفاهم‌نامه میان کمیته امداد و کانون وکلای دادگستری مرکزاظهار کرد: در کانون وکلای دادگستری مرکز با افتخار از هر فرصتی برای خدمت‌رسانی به خانواده بزرگ کمیته امداد استفاده می‌کنیم.


باقری ادامه داد: ۱۷۰۰ وکیل معاضدتی تا کنون ۱۰۰ هزار خدمت مشاوره‌ای را به افراد کم برخوردار ارائه کرده‌اند و این امکان وجود دارد که در ۳۵ دفتر واقع در استان تهران، این خدمات به صورت کاملا رایگان در حوزه مشاوره به مددجویان کمیته امداد ارائه شود.


آیا این خبر مفید بود؟


|

همکاری هزار و400 وکیل نیکوکار برای معاضدت قضایی مددجویان کمیته امداد

انتهای پیام/





ارائه خدمات حقوقی به زنان آسیب‌دیده

رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز با اشاره به هفتادمین سالگرد استقلال کانون وکلای دادگستری، گفت: وکلا در کنار شغل خود، خدماتی را به اقشار محروم جامعه ارائه می‌دهند. البته تعامل سازنده با کمیته امداد در سال‌های اخیر موجب شده تا این روند به صورت هدفمند ادامه پیدا کند.

بخوانید:  سرمربی تیم ملی امید وطنی خواهد بود

وی با تشریح خدمات انجام شده برای مددجویان کمیته امداد در سال‌های اخیر، عنوان کرد: انجام خدمات مشاوره‌ای و حقوقی به مددجویان کمیته امداد بخشی از کارهایی است در این سال‌ها انجام شده و این خدمات به صورت منسجم ادامه خواهد یافت.

اختصاص ۱۱ هزار وکیل تسخیری رایگان برای افراد نیازمند


وی ادامه داد: هر کدام از وکلای دادگستری مرکز به لحاظ وظیفه انسانی خود حداقل یک خدمت معاضدتی به قشر محروم ارائه می‌دهند. امروز در حدود ۱۴۰۰ وکیل با همکاری کمیته امداد، بخشی از زمان خود را صرف طبقات کم‌برخوردار می‌کنند.

صفادوست با بیان اینکه در حوزه خدمت‌رسانی به زنان آسیب‌دیده نیز خدمات بسیار زیادی ارائه شده است، گفت: کانون وکلای دادگستری مرکز آمادگی دارد به تمام مددجویانی که از سوی کمیته امداد معرفی می‌شوند ارائه خدمت کند.





منبع

رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز گفت: هر کدام از وکلای دادگستری مرکز به لحاظ وظیفه انسانی خود حداقل یک خدمت معاضدتی به قشر محروم ارائه می‌دهند. امروز در حدود ۱۴۰۰ وکیل با همکاری کمیته امداد، بخشی از زمان خود را صرف طبقات کم‌برخوردار می‌کنند.