همکاری هلال‌‌احمر کهگیلویه و بویراحمد و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای محرومیت‌زدایی در استان

۲۰۲۳۰۵۰۶_۱۳۳۸۳۹-01





منبع

۲۰۲۳۰۵۰۶_۱۳۱۴۲۵-01

۲۰۲۳۰۵۰۶_۱۳۲۶۳۳-01-01

به گزارش خبرگزاری برنا از کهگیلویه و بویراحمد ؛مدیرعامل جمعیت هلال ‌احمر استان ضمن قدردانی از همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) با جمعیت هلال‌احمر در حوداث گذشته استان، عنوان کرد: با افزایش کمک‌های مردمی و خیرین داوطلب هلال‌احمر، توزیع بسته‌های معیشتی و حمایتی هلال‌احمر میان محرومان و نیازمندان نسبت به سال‌های گذشته افزایش داشته‌است.



 فلاحی‌دوست، از تعامل با ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، استقبال و آمادگی هلا‌ل‌‌احمر برای همکاری در زمینه‌های معیشتی، بهداشتی، درمانی و عام‌المنفعه را اعلام کرد و گفت: امیدواریم با کمک و همکاری این دو مجموعه، خدمات خوبی به مردم در مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد ارایه دهیم.

 شایان نادری افزود: با توجه به ارتباطات بسیار قوی هلال‌احمر با نیروهای داوطلب، می‌تواند در شناسایی و توزیع بسته‌های سلامت و معیشتی کمک کند تا این بسته‌ها به دست نیازمندان برسد.

نادری با اشاره به اهداف خداپسندانه و انسانی هلال‌احمر، خواستار افزایش همکاری‌های متقابل هلال‌احمر با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) شد و افزود: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان،  آماده هر گونه همکاری با جمعیت هلال احمر در زمینه های محرومیت زدایی از جمله کاروان سلامت و ارائه خدمات بهداشتی درمانی و معیشتی در مناطق محروم استان است.

بخوانید:  قول شمسایی به کیومرث هاشمی: به امید خدا به مقام قهرمانی آسیا می‌رسیم


همکاری هلال‌‌احمر کهگیلویه و بویراحمد و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای محرومیت‌زدایی در استان

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف