هم افزایی و همدلی لازمه گسترش فعالیت ها در هر استان و رشته‌ ورزشی است


آیا این خبر مفید بود؟

مدیر کل ورزش و جوانان در بخش دیگری از صحبت های خود گفت : تقویت هیات‌های استانی ، باعث تقویت جایگاه فدراسیون و مشخصا دستیابی به اهداف عالیه در عرصه بین‌المللی و اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران توسط ورزشکاران عزیز و ارزشمند می شود .


|

صفر پور : هم افزایی و همدلی لازمه گسترش فعالیت ها در هر استان و رشته‌ ورزشی است

وی در ادامه گفت : از رییس جدید هیات تیراندازی استان می خواهم از ظرفیت‌های پیشکسوتان ، صاحبنظران و همه افرادی که عضو خانواده تیراندازی فارس هستند با یک نگاه واحد استفاده کند ، تا این همدلی باعث تجمیع ظرفیت های موجود شود و شاهد روزهای روشنی برای این ورزش باشیم.

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف





منبع

مدیرکل ورزش و جوانان فارس در حاشیه برگزاری مجمع انتخاباتی هیات تیراندازی فارس گفت : امروزه بیش از هر چیزی هم افزایی و همدلی لازمه گسترش فعالیت ها در هر استان و رشته‌ ورزشی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس ، مدیر کل ورزش و جوانان در حاشیه مجمع انتخاب رییس هیات تیراندازی فارس با تبریک فرارسیدن هفته وحدت و میلاد پیامبر مکرم اسلام و تقدیر از مسوولین سابق ، ورزشکاران ، داوران و مربیان تیراندازی استان گفت : امروزه بیش از هر چیزی هم افزایی و همدلی لازمه گسترش فعالیت ها در هر رشته‌ و استانی است.

بخوانید:  معرفی پروژه فناوری تولید فولاد سبز هیدروژنی HYBRIT

توسعه ورزش تیراندازی در شهرستان های فارس از دیگر توصیه دکتر حیدر صفر پور بود و گفت : استان فارس بیشترین تعداد شهرستان‌ها در کشور را داراست و توسعه رشته تیراندازی در شهرستان ها می تواند یکی از فعالیت های رئیس جدید این هیئت باشد و راه اندازی هیات ها در شهرستان ها و شناسایی ظرفیت ها و استعدادها به نخبه پروری منجر شود.

دکتر صفرپور در پایان با اشاره به حضور صدیقه حسینی پناه داور تیراندازی به عنوان تنها داور بین المللی در مجمع گفت : برنامه ریزی جهت ارتقا جایگاه داوری و مربیگری و ورزشکاران در اولویت قرار گیرد تا افراد بیشتری از جامعه تیراندازی استان فارس در عرصه های بین و المللی حضور یابند.

مدیر کل ورزش و جوانان با اشاره به کمبود زیرساخت های ورزشی تیراندازی در استان گفت : در بازدیدهای اخیر از شهرستان استان ضعف در زیر زیرساخت ورزشی این رشته را شاهد هستیم طبیعتاً بایت باید زیرساخت‌های لازم در اختیار ورزشکاران قرار گیرد و متاسفانه در حال حاضر این امکانات در استان فارس با کمبود مواجهه است و این می‌طلبد با یک همت جمعی و بسیج امکانات با همکاری اداره کل ورزش و جوانان ، شهرداری شیراز ، مجموعه سپاه فجر استان و امیر رضایی فرمانده ارشد ارتش که خود از حامیان اصلی و این رشته هستند در یک برنامه زمان بندی شده مشخص توسعه زیرساخت ها انجام ، تا آنچه شایسته نام استان فارس است مهیا شود.