هواداران از پرسپولیس انتظارات زیادی دارند/ بازی با نفت دشوار است

عباس کارگر در مورد بازی پرسپولیس برابر صنعت نفت آبادان گفت: درست است نفت تیم پایین جدولی است اما حریف دشوار و سختی برای تیم فوتبال پرسپولیس محسوب می شود. پرسپولیسی ها باید با هوشمندی در این بازی به میدان بروند و تلاش کنند با ارائه یک بازی روان و حساب شده برابر نفت قرار بگیرند. امیدوارم بدشانسی دیگری در این دیدار برای پرسپولیس به وجود نیاید و بچه ها بتوانند با پیروزی خوب و روحیه بخشی به تهران بازگردند.

وی در ادامه افزود: جدا از مسائل روحی و روانی و اشتباهاتی که به ضرر پرسپولیس بود، همه ما از این تیم به عنوان مدعی اصلی قهرمانی و تیمی که ستاره ها و کادر فنی خوبی را در اختیار دارد، انتظار داریم بهتر از این ها باشند و بازی های بهتر و روان تری را از خود به نمایش بگذارند.

انتهای پیام// 







عباس کارگر: هواداران از پرسپولیس انتظارات زیادی دارند/ بازی با نفت دشوار است





منبع

عباس کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اشاره ای به دو بازی اخیر پرسپولیس در دو هفته اخیر لیگ برتر داشت و در این خصوص عنوان کرد: درست است که در این دو بازی اشتباهات داوری علیه پرسپولیس کم نبود و این اتفاق در نتایج اخیر تیم تاثیرگذار بود اما نباید فراموش کنیم نام این تیم پرسپولیس است و باید به گونه ای کار کند که حتی اشتباهات داوری هم نتواند مانع نتیجه گیری اش شود.

بخوانید:  توسعه مزارع نوآور بهره‌ور راهکاری برای ایجاد تحول در کشاورزی

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف