هیچ عمل صالحی بالاتر از خدمت به مردم و تبعیت از رهبری نیست

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری برنا، محمد مخبر، سرپرست ریاست جمهوری  در مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم که صبح امروز دوشنبه(۷خرداد) برگزار شد، گفت: برای من بسیار سخت است که از طرف شهید عزیز آیت الله رئیسی برای سخنرانی اینجا حضور پیدا کنم.

ادامه دارد…



منبع

مخبر تاکید کرد: نباید نعمت رهبری و وفاداری ملتی که گوش به فرمان رهبری هستند را فراموش کرد. سرمایه اصلی ما مردم هستند و هیچ عمل صالحی بالاتر از خدمت به مردم و تبعیت از رهبری نیست.

مخبر: هیچ عمل صالحی بالاتر از خدمت به مردم و تبعیت از رهبری نیست

وی اظهار کرد: به هر حال ما کلیدی ترین مهره اداره کشور را از دست دادیم و فرد عادی هم نبود به رغم اینکه تمام کشور در جنب و جوش تشییع  بودند اما به نعمت رهبری اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی به موقع شروع به کار کردند و مطلبی که رهبری فرمودند کارهای اداره کشور بدون خللی انجام می شود را به وضوح در چند روز گذشته دیدیم.

 مخبر افزود: ضمن تبریک موفقیت نمایندگان و افتتاح دوره دوازدهم این شکرگزاری کنیم که به نعمت ولایت فقیه از این نعمت متنعم هستیم.

سرپرست ریاست جمهوری تاکید کرد: نباید نعمت رهبری و وفاداری ملتی که گوش به فرمان رهبری هستند را فراموش کرد. سرمایه اصلی ما مردم هستند و هیچ عمل صالحی بالاتر از خدمت به مردم و تبعیت از رهبری نیست.