هیچ ملک مازاد بدون استفاده‌ای نباید در استان وجود داشته باشد

استاندار مرکزی تاکید کرد: هیچ ملک مازاد بدون استفاده‌ای نباید در استان وجود داشته باشد و در این خصوص بررسی‌های لازم در دست انجام است.

مخلص‌الائمه اظهار کرد: بودجه تخصیصی فراتر از پیشینه و تاریخ گذشته است و ممکن است در برخی از دستگاه‌ها، عادت به جذب این بودجه نباشد.

وی در خصوص نقشه مهندسی فرهنگی استان مرکزی نیز گفت: این نقشه نیازمند رای‌گیری است و این موضوع عبارت کلانی است که در سطح ملی مطرح است و مورد تاکید رهبر معظم انقلاب و تحت مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی ابلاغ شده است.

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف



منبع

استاندار مرکزی تاکید کرد: همفزایی به تنهایی در این استان نیاز نیست، بلکه فراتر از همفزایی، همدلی نیاز است تا مشکل دیگران را مشکل خود بدانیم و تلاش شود تا مشکلات دستگاه‌های مختلف از جمله تنگناهای مکانی حل شود.

وی بیان کرد: باید از اقدام دولت در راستای تخصیص بودجه عمرانی نهایت بهره‌گیری صورت گیرد و این مهم نباید به روزهای پایانی موکول شود.

استاندار مرکزی ادامه داد: بی‌دقتی نسبت به بودجه پذیرفتنی نیست، نباید امور بودجه در دستگاهی رها شود و یا کار در اختیار کارشناسان قرار گیرد.

مخلص‌الائمه عنوان کرد: برخی دستگاه‌ها املاک مازاد دارند و مقاومت می کنند که این موضوع در کل کشور هم وجود دارد.

وی یادآور شد: امید است نسبت به املاک مازاد و کمبود مکان برخی از دستگاه‌های استان مرکزی، همدلی ویژه به کار گرفته شود.

استاندار مرکزی ادامه داد: همه استان‌ها موظف به برش استانی این نقشه هستند و در این خصوص پژوهش انجام شده و از میان ۱۰ها مسئله فرهنگی استان مرکزی که ممکن است بسیاری از آنها در ردیف ملی باشد، پنج مسئله اولویت‌دار مشخص و یک جمع‌بندی انجام شده است.

بخوانید:  تامین مسکن کارکنان شرکت‌های‌ صنعتی و معدنی پیشران/ساخت مسکن برای کارکنان شرکت کیان الماس الموت

آیا این خبر مفید بود؟

IMG_۲۰۲۳۰۵۱۳_۱۷۲۷۰۱





مخلص‌الائمه تصریح کرد: گزارش نهایی این نقشه به دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی ارسال می‌شود تا در ادغام با گزارش سایر استان‌ها، اقدامات لازم صورت گیرد.

 

به گزارش برنا از مرکزی، فرزاد مخلص‌الائمه،  روز شنبه در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان مرکزی در اراک، افزود: بودجه تخصیصی عمرانی سال ۱۴۰۱ استان مرکزی، هشت درصد بیشتر از ۶ سال گذشته بوده که این اقدام بلندی و بیانگر عزم دولت برای عمران و آبادانی و پایان پروژه‌های رها و تعطیل شده است.

وی اظهار کرد: برخی دستگاه‌های دولتی محدودیت‌هایی مکان دارند و در تنگنا به سر می‌برند، همه باید بدانند مشکل هر دستگاه مشکل همه است.