واحدهای صنعتی حساب‌های بانکی خود را به استان انتقال دهند

مخلص‌الائمه به وضعیت مدیران بومی استان اشاره کرد و افزود: بعد از سال‌ها، حجم و تعداد نیروهای بومی در صنایع استان زیاد شده و تعدادی از مدیران پروازی  جای خود را به مدیران بومی و پرتلاش داده‌اند و بخشی که مدیر غیربومی هستند با انگیزه و پرتلاش و همراه با مجموعه هستند و امید است صنایع آلاینده همکاری لازم را داشته باشند تا آلایندگی را مهار کنیم.





منبع


آیا این خبر مفید بود؟

مخلص الائمه به رها کردن زباله در جاده‌های استان توسط خودروهای عبوری اشاره کرد و گفت: لازم است فرهنگ سازی در این خصوص بیش از گذشته در دستور کار قرار گیرد و به همین منظور شورای اداری استان، فراخوان داد شده تا دستگاه‌های اجرایی استان با تجهیزات مناسب فردا برای جمع‌آوری پلاستیک به عنوان کار نمادین و فرهنگ سازی اقدام کنند.


وی ادامه داد: صنایع مستقر در استان مرکزی که کارت بازرگانی خود را از تهران دریافت کرده باشند و حساب بانکی و بیمه آنها نیز در تهران باشد، استان در قبال آنها وظیفه‌ای ندارد و برای دریافت هر نوع خدمات باید به سازمان‌های مرکزی مستقر در تهران مراجعه کنند.

 

مخلص الائمه با بیان اینکه، عوارض آلایندگی، مجوزی برای آلایندگی نیست، افزود: اینکه عوارض گرفته شود تا صنایع، هوا و زمین را آلوده کنند، صحیح نیست و این عوارض فقط برای جبران بخش کوچکی از خسارت به محیط زیست است و اصل موضوع باید مهار شود و همت و عزم جمعی و احساس مسئولیت نیاز دارد.

بخوانید:  حضور شهردار کلانشهر ارومیه در یکصدوچهاردهمین نشست مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف