والیبال ایران با تمامی نفرات باید برای سهمیه المپیک بجنگد

وی افزود: این هفته لیگ برتر تمام شد و سرمربی به دو تیمی که در فینال هستند و بازیکنانی که خارج از ایران بازی می‌کنند، توجه خواهد کرد. در مراحل مختلف باقی بازیکنان هم دعوت خواهند شد تا تیم تکمیل شود.

انتهای پیام/



منبع

رییس سابق فدراسیون والیبال از لیست اولیه تیم ملی برای اردوی آماده سازی که نام هیچ بازیکن نام آشنایی در آن دیده نمی‌شود و شانس پایین حضور این تیم در المپیک پاریس صحبت کرد.

رییس سابق فدراسیون والیبال تصریح کرد: والیبال ما نیاز دارد با تمام قوا و با استفاده از همه ظرفیت‌های خود در مسابقات لیگ ملت‌ها حضور پیدا کند تا هم رنکینگ خود را ارتقا دهد و هم باتوجه به شانس بسیار کمی که برای کسب سهمیه المپیک دارد، این مهم اتفاق بی‌افتد. باید برای رسیدن به سهمیه المپیک بجنگیم و از همه نفرات بهره ببریم که امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

محمدرضا داورزنی در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، درباره ملی‌پوشان جوان والیبال گفت: باتوجه به اینکه کمک‌های موتا پائز ایرانی هستند، این لیست طبیعی است. این لیست اولیه است و بدین معنی نیست سایر والیبالیست‌ها دعوت نمی‌شوند. باتوجه به چیز‌هایی که شنیدم، اسامی اعلام شده، تغییراتی خواهد داشت.

به گزارش برنا ، محمدرضا داورزنی، رییس سابق فدراسیون والیبال که حدود دو دهه نفر اول این رشته ورزشی در ایران بود و موفقیت‌های زیادی هم به دست آورد، سال گذشته جای خود را به میلاد تقوی داد.

بخوانید:  دام در پرواربندی‌ها زیاد است اما به بازار عرضه نمی‌شود!