واکنش مدیر مدرسه فوتبال کمپ ناصر حجازی به حواشی اخیر و پایان شایعات

مدیر کمپ مرحوم ناصر حجازی به حواشی اخیر به وجود آمده در در این کمپ واکنش نشان داد.


 

عاطفه ابراهیمی اضافه کرد: مدرسه فوتبال استقلال با توجه به نام بزرگ و اعتبار خود چه در داخل ایران و چه در آسیا این حق را دارد تا در راستای پیشبرد سیاست‌های فنی و مدیریتی‌، بهترین انتخاب را در تمامی بخش‌های مختلف مجموعه اعم از کادرفنی و مدیریت این مجموعه برای پیشرفت اهداف خود داشته باشد. هرگونه دخالت، شانتاژ، تحت فشار قراردادن و یا تشویش اذهان عمونی را برنمی‌تابیم و با جدیت و قاطعانه با تمامی این موارد برخورد خواهیم کرد. 


واکنش مدیر مدرسه فوتبال کمپ ناصر حجازی به حواشی اخیر و پایان شایعات





منبع

وی در پایان تاکید کرد: با توجه به اینکه باشگاه استقلال باشگاه فرهنگی ورزشی به صورت کامل در جریان این سو استفاده افراد قرار گرفته است کلیه شکایات و پیگیری های قضایی در حال انجام است. اخلاق مداری و تعهد به کار اولویت اصلی در مجموعه است که این قانون برای تمامی کادر مشغول به کار در این مجموعه است.

به گزارش خبرگزاری برنا، عاطفه ابراهیمی  مدیر مدرسه فوتبال کمپ مرحوم ناصر حجازی در واکنش به حواشی به وجود آمده در این کمپ اظهار داشت: من هیچ زاویه‌ای با مربیان زحمتکش قبلی نداشته و ندارم.  بنا به سیاست‌های مجموعه، تغییر نگرش فنی، عدم توافق مالی و برخی حواشی تصمیم بر این شد که تغییراتی را در کادر داشته باشیم در همین راستا کادر جدید مجموعه جایگزین کادر قبلی شدند. 

بخوانید:  پایان عملیات ایجاد زیرساخت گردشگری جزیره لارک


|